• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
FD0719A7-3F74-43F9-9111-5A0264028679.jpeg
9CEFE655-7902-4BF5-8690-4C853B998CF2.jpeg
Glitter och glamour

that green, hard to let it go
Den gröna, kanske på länk.

Gröne man får åka läder! :blackalien:
Länken måste jag ta till en tråkig uris och pröva om jag får på mig den..

Den i guld är jätte fin. Men jag säger grön, på ett villkor! Inga bilder. Får en jäkla ånger över att jag sålde den där rackarn! ;)

I feel you! Risken (Chansen?!) är att SD med länk gör min Compressor obsolet, en vit Skin vore en mer passande kompanjon :rolleyes:

Gröne man får åka läder! :blackalien:
Länken måste jag ta till en tråkig uris och pröva om jag får på mig den..

I feel you! Risken (Chansen?!) är att SD med länk gör min Compressor obsolet, en vit Skin vore en mer passande kompanjon :rolleyes:
Chansen ! Pax, pax och pax för Compressorn, det vet du :D I vilket fall som, grymt fina båda 2 på bilden. Vit skin är så bra, tycker Skin känns som en sjukt underskattad modell. Jäkligt bekväm dessutom.

Chansen ! Pax, pax och pax för Compressorn, det vet du :D I vilket fall som, grymt fina båda 2 på bilden. Vit skin är så bra, tycker Skin känns som en sjukt underskattad modell. Jäkligt bekväm dessutom.
Haha! Självklart, skulle gärna vilja pilla på en för att vara säker på att den har samma finish som Compen :bored: Coolast design, men som tidigare sagt i tråden är Nodate mycket snyggare.

Haha! Självklart, skulle gärna vilja pilla på en för att vara säker på att den har samma finish som Compen :bored: Coolast design, men som tidigare sagt i tråden är Nodate mycket snyggare.
Jag förstår! När jag hade båda två samtidigt så tyckte jag helt klart att finishen sinsemellan var minst lika bra. Tyckte nog till och med att Skinens index var bättre, men det är väl en smaksak. Men hoppas att du får chansen att prova.. :)

Tillbaka
Topp