Ja tack, det är den definitivt.Sommar! Snyggt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja tack, det är den definitivt.Sommar! Snyggt
När den tittar fram under skjortärmen så gömmer sig alla andra späda kontorsdykare
Glitter och glamour![]()
Brutal rakt igenom, på ett bra sättDen är brutalt svårfotad, men otroligt charmig.
![]()
![]()
![]()
that green, hard to let it goFinkläder imorgon, guld eller gröna skogar?
![]()
Go greenFinkläder imorgon, guld eller gröna skogar?
![]()
Den gröna, kanske på länk.Finkläder imorgon, guld eller gröna skogar?
![]()
Den i guld är jätte fin. Men jag säger grön, på ett villkor! Inga bilder. Får en jäkla ånger över att jag sålde den där rackarn!Finkläder imorgon, guld eller gröna skogar?
![]()
that green, hard to let it go
Go green![]()
Den gröna, kanske på länk.
Den i guld är jätte fin. Men jag säger grön, på ett villkor! Inga bilder. Får en jäkla ånger över att jag sålde den där rackarn!![]()
Äntligen. Får vita Skin lite kärlek. Underskattad.Gröne man får åka läder!
Länken måste jag ta till en tråkig uris och pröva om jag får på mig den..
I feel you! Risken (Chansen?!) är att SD med länk gör min Compressor obsolet, en vit Skin vore en mer passande kompanjon![]()
Chansen ! Pax, pax och pax för Compressorn, det vet duGröne man får åka läder!
Länken måste jag ta till en tråkig uris och pröva om jag får på mig den..
I feel you! Risken (Chansen?!) är att SD med länk gör min Compressor obsolet, en vit Skin vore en mer passande kompanjon![]()
Börjar bli rejält sugen på en dylikDen är brutalt svårfotad, men otroligt charmig.
![]()
![]()
![]()
Haha! Självklart, skulle gärna vilja pilla på en för att vara säker på att den har samma finish som CompenChansen ! Pax, pax och pax för Compressorn, det vet duI vilket fall som, grymt fina båda 2 på bilden. Vit skin är så bra, tycker Skin känns som en sjukt underskattad modell. Jäkligt bekväm dessutom.
Just the best. I am going to get the perfect NATO for it eventually, as well..Go green
![]()
Nix och njae då det inte finns tavla med guldindex. Tyvärr.@Eric Jajjamensan P eller nån annan som vet mycket, har det gjort en drake med grön tavla och guldboett? Annars känns det som det kunde vara en hyfsad modd.
Jag förstår! När jag hade båda två samtidigt så tyckte jag helt klart att finishen sinsemellan var minst lika bra. Tyckte nog till och med att Skinens index var bättre, men det är väl en smaksak. Men hoppas att du får chansen att prova..Haha! Självklart, skulle gärna vilja pilla på en för att vara säker på att den har samma finish som CompenCoolast design, men som tidigare sagt i tråden är Nodate mycket snyggare.
It sure is a goodlooking timepieceIt deserves a picture before is gone. A stylish rose gold with dark purple interior, the look is fashion under a retro boot. I think it is an excellent color combination.
![]()
Aj fan, tänkte inte på indexen men du har ju helt rätt i att det inte blir så bra med stålindex till guldboett.Nix och njae då det inte finns tavla med guldindex. Tyvärr.