• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
Hade tänkt hämta ut min zo9205 från min uris idag men hann inte och det är stängt imorgon. Klockan fortar sig fortfarande ca 10 spd och enligt urmakaren inget konstigt att rotorn kan följa med när man drar upp den. Kan så vara och det spelar väl ingen större roll men ska den vara cosc certifierda blir jag petig.
Den är billig nu om någon är intresserad för nu blir det en garantiärendesrunda med Fossil igen. Fan också för den är ju så läcker....
BD6345DF-BB60-4501-9E53-DB526017D488.jpeg
Fy fan vad surt. Sympatier...

Mer pontent i prylarna = större erektionsvarning. 1+1 = 0 brukar dom ju säga. Men denna tråd, stort som smått ( storleken har ingen betydelse säger dom ju.... ) - den är underbar. Som jag sagt tidigare, vänskaplig och trevligt. Här är det inte inbördesbeundran över senaste rollen, här uppskattar vi bra grejer oavsett prisklass.

Stor applåd för oss! Vi vinner alltid.

Tanken var att citera @Eric Jajjamensan P samt @Crentus men tekniken är inte med mig...

Tillbaka
Topp