• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
5635B118-B72E-4F21-8FEA-A421F336911F.jpeg

Fast nu när du säger det...
Och mönstret på axelpartiet påminner om?

Mina kunskaper om Zodiac är närmast obefintliga. Vet att det fanns en seriemördare som bar Zodiac men där tar det slut.
Dock fick jag syn på denna ”watermelon candy” precis och konstaterade direkt att det var en fullträff! Den osar sommar! Såg även att den var slutsåld på Zodiacs hemsida.
Någon här på KS som lyckats att knipa ett ex?

Edit: Var för het på gröten. Såg nu att denna med silvrig tavla inte ens fanns med på hemsidan utan endast med svart tavla... Har den på bilden nedan inte släpps ännu?

3C802952-00D7-4619-A445-56062DBE5193.jpeg

Senast ändrad:
Mina kunskaper om Zodiac är närmast obefintliga. Vet att det fanns en seriemördare som bar Zodiac men där tar det slut.
Dock fick jag syn på denna ”watermelon candy” precis och konstaterade direkt att det var en fullträff! Den osar sommar! Såg även att den var slutsåld på Zodiacs hemsida.

Edit: Var för het på gröten. Såg nu att denna med silvrig tavla inte ens fanns med på hemsidan utan endast med svart tavla... Har den bilden nedan inte släpps ännu?

Jag hade aldrig sett den. Väldigt fin och mysig iaf.

Edit: Var för het på gröten. Såg nu att denna med silvrig tavla inte ens fanns med på hemsidan utan endast med svart tavla... Har den bilden nedan inte släpps ännu?

Helt ny klocka! Aldrig sett.

Hej på er alla härliga sektmedlemmar! Jag har kommit fram till att jag vill prova Zodiac. En dykare. Quartz.

Men, vilken ska jag ha? Varför? Var köper jag? Någon som vill sälja?
Gillar modellen nedan men öppen för det mesta. Gärna på länk.
Screenshot_20180623-153939~2.png

Tillbaka
Topp