Och mönstret på axelpartiet påminner om?![]()
Fast nu när du säger det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och mönstret på axelpartiet påminner om?![]()
Fast nu när du säger det...
Axelpartiet ovan plus din @OnePhat ... Solklar stöldDen är brutalt svårfotad, men otroligt charmig.
![]()
![]()
![]()
Haha ja absolut såAxelpartiet ovan plus din @OnePhat ... Solklar stöld![]()
Superman är stenhård!Var ett tag sedan denna fick lite handledstid. Väldigt vacker![]()
![]()
Så jäkla bra!Fakkin hård som sten...![]()
Jodu...på länk blev den helt vildFakkin hård som sten...![]()
Hur gick det till? Klockan är typ det första man tar på sigBlev så stressad att jag glömde zodiacen hemma! Får kompensera resten av veckan, återkommer med bilder![]()
Eller det man vägrar ta av sigHur gick det till? Klockan är typ det första man tar på sig![]()
Den är jäkligt fin, som du vetSuperman är stenhård!
Påminner lite om 9266 som jag funderar på.Fakkin hård som sten...![]()
Är byggd med den boetten. Så de är familj.Påminner lite om 9266 som jag funderar på.
Jag hade aldrig sett den. Väldigt fin och mysig iaf.Mina kunskaper om Zodiac är närmast obefintliga. Vet att det fanns en seriemördare som bar Zodiac men där tar det slut.
Dock fick jag syn på denna ”watermelon candy” precis och konstaterade direkt att det var en fullträff! Den osar sommar! Såg även att den var slutsåld på Zodiacs hemsida.
Någon här på KS som lyckats att knipa ett ex?
Edit: Var för het på gröten. Såg nu att denna med silvrig tavla inte ens fanns med på hemsidan utan endast med svart tavla... Har den bilden nedan inte släpps ännu?
![]()
Helt ny klocka! Aldrig sett.Mina kunskaper om Zodiac är närmast obefintliga. Vet att det fanns en seriemördare som bar Zodiac men där tar det slut.
Dock fick jag syn på denna ”watermelon candy” precis och konstaterade direkt att det var en fullträff! Den osar sommar! Såg även att den var slutsåld på Zodiacs hemsida.
Någon här på KS som lyckats att knipa ett ex?
Edit: Var för het på gröten. Såg nu att denna med silvrig tavla inte ens fanns med på hemsidan utan endast med svart tavla... Har den bilden nedan inte släpps ännu?
![]()
Hmm...det var märkligt. Satte du klockan på kroken som lure?En Zodiac hjälpte inte fiskelyckan tyvärr![]()
![]()
Haha vilken rolig kommentar. Mjuklandar själv med en virrre till fotbollen.Bakis teoderakis...![]()
Nej jag glömde den detaljen, jag trodde i min enfald att det skulle räcka att ha den på armenHmm...det var märkligt. Satte du klockan på kroken som lure?
PutsatLägger in en bild![]()
![]()