Kan bara hålla med och försöka bidra.Nästan lite spam från min sida, MEN!
Jag måste bara säga att fasen vad kul med så mycket drag i tråden nu, både från gamla och nya skribenter i tråden. Det är verkligen jätte roligt!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan bara hålla med och försöka bidra.Nästan lite spam från min sida, MEN!
Jag måste bara säga att fasen vad kul med så mycket drag i tråden nu, både från gamla och nya skribenter i tråden. Det är verkligen jätte roligt!![]()
Right SideI need to sell one or 2 of them, but I can't decide which one should go. Don't vote for the one you like to get
![]()
+1Det där är så jäääävla snyggt!!!
the watch is nice, but I think what is hidden under the watch is much more interesting
But wouldn't the opposite be true? I mean even if I were too follow the instructions I would still give away which one I would keep or like you to sellI need to sell one or 2 of them, but I can't decide which one should go. Don't vote for the one you like to get
![]()
Mycket trevligt minsann.Nästan lite spam från min sida, MEN!
Oh, vart jag köpa Natot?Mycket trevligt minsann.Känner att jag också måste bidra med "the best of the best"
:
Grön tavla, grönt vridringsinsert, grönt Nato. GRÖNT är skönt...
![]()
(Dock måste jag bekänna att jag tydligen inte använt denna sen 25 maj, då jag inte behövde ändra datum när jag tog den till bruk för dagens bild#shameonme)
Ska fundera ett tag. Jag har så många NATO-band att jag inte riktigt kommer ihåg var jag har köpt alla. Återkommer.Oh, vart jag köpa Natot?![]()
Fantastisk! Tyckte jag såg att det stod mitt namn på den
Bra storlek också 40mm om jag inte har fel.Fantastisk! Tyckte jag såg att det stod mitt namn på den![]()
.
Sweet!Mycket trevligt minsann.Känner att jag också måste bidra med "the best of the best"
:
Grön tavla, grönt vridringsinsert, grönt Nato. GRÖNT är skönt...
![]()
(Dock måste jag bekänna att jag tydligen inte använt denna sen 25 maj, då jag inte behövde ändra datum när jag tog den till bruk för dagens bild#shameonme)
Den är fantastisk!Dagens kompis!
![]()
The correct answer here is NO, you don't need to sell anyone of them !I need to sell one or 2 of them, but I can't decide which one should go. Don't vote for the one you like to get
![]()
that's my feelingThe correct answer here is NO, you don't need to sell anyone of them !
Fantastisk! Tyckte jag såg att det stod mitt namn på den![]()
.
Är den 40mm? Helt rätt i sånna fall.Bra storlek också 40mm om jag inte har fel.
Va gööött...Grattis till en återuppstodd skönhet.Äntligen hemma! Inköpt för evigheter sedan som ett komplett vrak: inget fungerade, visare lösa och trasiga, vridringen satt fast och glaset var repigt så att det knappt var genomskinligt. Men efter en rejäl dos kärlek från forumets egna @McGyver är den nu hemma och i finfint skick min Zodiac med världens mesta badass-namn: Super Sea Wolf.
![]()
Grym, grattis!Äntligen hemma! Inköpt för evigheter sedan som ett komplett vrak: inget fungerade, visare lösa och trasiga, vridringen satt fast och glaset var repigt så att det knappt var genomskinligt. Men efter en rejäl dos kärlek från forumets egna @McGyver är den nu hemma och i finfint skick min Zodiac med världens mesta badass-namn: Super Sea Wolf.
![]()
Gratulerar! Riktigt fin. Perfekt med lite orange till sommaren.Äntligen hemma! Inköpt för evigheter sedan som ett komplett vrak: inget fungerade, visare lösa och trasiga, vridringen satt fast och glaset var repigt så att det knappt var genomskinligt. Men efter en rejäl dos kärlek från forumets egna @McGyver är den nu hemma och i finfint skick min Zodiac med världens mesta badass-namn: Super Sea Wolf.
![]()
Stenhård, grattisÄntligen hemma! Inköpt för evigheter sedan som ett komplett vrak: inget fungerade, visare lösa och trasiga, vridringen satt fast och glaset var repigt så att det knappt var genomskinligt. Men efter en rejäl dos kärlek från forumets egna @McGyver är den nu hemma och i finfint skick min Zodiac med världens mesta badass-namn: Super Sea Wolf.
![]()
Ja, den är sjukt fin!Oj oj den gillar vi![]()
Ja kom med posten i dag precis hämtatJa, den är sjukt fin Mother of alla sommarklockor? Din`(anar av din text att det tyvärr inte är så)?
Då får man gratulera, stiligt!Ja kom med posten i dag precis hämtat
Jamendåså!Ja kom med posten i dag precis hämtat