Ibland lyckas man, men det är inte så svårt när man har med supermodeller att göraFantastisk bild i all glädje, härligt hur detaljerna träder fram i mörkret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ibland lyckas man, men det är inte så svårt när man har med supermodeller att göraFantastisk bild i all glädje, härligt hur detaljerna träder fram i mörkret
Skulle vilja ha den och kronografen som också ligger ute men ska inte köpa något mer nu på ett tag! Måste göra mig av med något isåfallVem köper rootbeeren som ligger på k&s?
Eller måste det bli jag?
Hade köpt den direkt om cashen fanns! Sjukt charmig.Vem köper rootbeeren som ligger på k&s?
Eller måste det bli jag?
Är det den som låg på blocket förut eller är detta en annan?Vem köper rootbeeren som ligger på k&s?
Eller måste det bli jag?
Rootbeer är en favorit, men det blir inte jag.Vem köper rootbeeren som ligger på k&s?
Eller måste det bli jag?
Osäker på det.Är det den som låg på blocket förut eller är detta en annan?
Trevlig klocka är det iallafall!Osäker på det.
Många och många, har två snart tre! + ett damur jag ska ge bort, inte bestämt till vem än dock. Fixar en bild när jag fått : 12806"]
Blev det du?Vem köper rootbeeren som ligger på k&s?
Eller måste det bli jag?
Vackert! Både chronon och dess beklädnad är av högsta klassGodafton kära vänner![]()
Den var fan inte dålig. Nästan lite dräggelvarning på denEeeeh...
Hubba, hubba, hubba...
Har ni sett nysläppet?![]()
Zodiac går från klarhet till klarhet. MUMMA!Eeeeh...
Hubba, hubba, hubba...
Listar?Den var fan inte dålig. Nästan lite dräggelvarning på den. Priset gör ju inte det hela sämre. Grymt.
På länk 595$ och annat 495$. Quartz och det är ju aldrig felListar?
495dollares med en oväntad återgång till Quartz.Listar?
Just beautiful, and all colors looks great, make it hard to choose one of themEeeeh...
Hubba, hubba, hubba...
Vad är det för quartz verk som zodiac använder nuförtiden?495dollares med en oväntad återgång till Quartz.
På länk 595$ och annat 495$. Quartz och det är ju aldrig fel.
495dollares med en oväntad återgång till Quartz.
Prisvärt och bekvämt med andra ord495dollares med en oväntad återgång till Quartz.
Eeeh vad ska jag göra nu då, måste nästan sluta hänga härEeeeh...
Hubba, hubba, hubba...
Synd att det inte finns någon AD i Sverige.495dollares med en oväntad återgång till Quartz.
Men du har väl kvar pepsin?
Hade dom sålts i Sverige så hade det förmodligen varit enklare att få till en bra deal. Nu känns det hyfsat bökigt tycker jag.Någon som orkar rodda gruppköp på Topper?