Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte bökigare än att man tar upp beställningar här och sedan mailar Topper om ett paketpris. Jag har gjort det några gånger och passar gärna att ansvara detta varv.Hade dom sålts i Sverige så hade det förmodligen varit enklare att få till en bra deal. Nu känns det hyfsat bökigt tycker jag.
Kunde inte låta bliBlev det du?
Den gick snabbt oavsett, sjukt fin patina!
De ändlänkarna var ingen höjdare men resten ser ju riktigt bra ut.Synd att de med länk tog slut, var intresseranta färger, men länken ser ut som en efterkonstruktion när de kör med raka ändlänkar...
Case size: 41.5 mm x 48 mmDe ändlänkarna var ingen höjdare men resten ser ju riktigt bra ut.
Har vi några mått?
Kanoners!Case size: 41.5 mm x 48 mm
Case thickness: 6 mm
Lug width: 20 mm
Movement: Chronograph
Origin: Swiss Made
Packaging: Zodiac Wooden Box
Warranty: 2 Year International
Water resistant: 10 ATM
Perfekt, då kan du ju höra av dig till mig sen när (om) den ska lämna!Kunde inte låta bli![]()
De vet du!Perfekt, då kan du ju höra av dig till mig sen när (om) den ska lämna!
Har vi någon lista på vart närmasta AD ligger? Har inte kunnat använda zodiac hemsidans "store locator" ett bra tag nu.Synd att det inte finns någon AD i Sverige.
Nästan lite gruppköpsvarning på den.
Har inte den blekaste aning om det faktiskt.Har vi någon lista på vart närmasta AD ligger? Har inte kunnat använda zodiac hemsidans "store locator" ett bra tag nu.
Man skulle kanske bli ADHar inte den blekaste aning om det faktiskt.
GryyyyymEeeeh...
Hubba, hubba, hubba...
Har ni sett nysläppet?![]()
En renodlad försäljning av bara Zodiac, typ en Zodiac-store. Övriga märken hade jämnats med marken i ett nafsMan skulle kanske bli AD![]()
Okej, jag får ta och googla lite, åker genom Tyskland för nuvarande tänkte se om man kunde hitta någon butik. För de säljs runt i europa?Har inte den blekaste aning om det faktiskt.
Jamen sablar... Vad ligger en sådan på ??
riktigt grym tavla! 44mm? Gärna fler bilder med annat ljus!
42mmRik
riktigt grym tavla! 44mm? Gärna fler bilder med annat ljus!
Kan vi ordna pm aJamen sablar... Vad ligger en sådan på ??
A fantastic watchClassy, sport, retro, all in one
![]()
Tänk gärna på mig vid eventuell tanke på flippZodiac tillbaka på armen efter ett dygn med Eterna. Nu känner man sig trygg igen..
![]()
Självklart! Du är först på listan..Tänk gärna på mig vid eventuell tanke på flipp![]()
Brukar sitta ett Ronda-verk i dessa har jag för mig. Kaliber har jag svårare för..Vilka quartz urverk använder Zodiac ? Som typ på Sea Dragon och V-Wolf ?
Stryktåliga ?Brukar sitta ett Ronda-verk i dessa har jag för mig. Kaliber har jag svårare för..
Aldrig haft några issues. Men finns många andra i tråden med längre erfarenhet.Stryktåliga ?
Kaliber vet säkert trådens Hans ScheikeBrukar sitta ett Ronda-verk i dessa har jag för mig. Kaliber har jag svårare för..