Kan vara lite snäll och säga att jag bara tog två veckor denna gång!Vrid gärna om armen på mig lite till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan vara lite snäll och säga att jag bara tog två veckor denna gång!Vrid gärna om armen på mig lite till.
Å fasen jag kör en månad i ett svepKan vara lite snäll och säga att jag bara tog två veckor denna gång!
De skrev automatic på Specs under vissa modeller så en nypa salt gör sig gott..Eehhh case thickness 6mm? Måste missat nåt här
Lagt upp en ”Köpes” ? Säker på att det finns, men inte alla som vågat gå in i den här tråden.Hallå!
Fortfarande ingen som är villig att släppa ifrån sig en Zodiac 39-40 mm i dykarutförande? Suget blir ju inte mindre av alla bilder. Någon som vet om det finns kronografer i 39-40 mm? De jag har kollat på har alla varit 42 mm.
Har lagt in en post där med men ännu ingen träff. Dyker säkert upp något snart.Lagt upp en ”Köpes” ? Säker på att det finns, men inte alla som vågat gå in i den här tråden.
Den är riktigt bra i svart men fan vet om inte den vita är strået vassare
Men tror banne mig att den här är vassast!![]()
Den är riktigt bra i svart men fan vet om inte den vita är strået vassare![]()
Jag har alltid tyckt att den vita fått lite svalt mottagande. Men numera allt mer upprättelse. Den är apsnygg. Och ruggigt bra på oyster.![]()
Den är riktigt bra i svart men fan vet om inte den vita är strået vassare![]()
Mmm, den är lyckad. Jag är extra glad för din skull då din vandring i ensamhet varit lång och svårMen tror banne mig att den här är vassast!
![]()
![]()
Den är onekligen riktigt bra. Vi får helt enkelt komma överens om att dom är rätt jäkla bra alla treMen tror banne mig att den här är vassast!
![]()
![]()
Mmm, den är lyckad. Jag är extra glad för din skull då din vandring i ensamhet varit lång och svår![]()
Den är onekligen riktigt bra. Vi får helt enkelt komma överens om att dom är rätt jäkla bra alla tre![]()
Ingen aning, men grymt fin dinka!Någon som har en aning om vad en Aerospace gmt med originallänk kan vara värd idag. Har tittat lite på nätet men de är ju inte så vanliga och sett priser på allt från $450 till $1900...
![]()
Looks like it's brand new out of the box, niceGood morning Zodi
![]()
I rarely wear this one, as it's my favorite, it is the queen in the Zodiac boxLooks like it's brand new out of the box, nice![]()
Gamla Seawolfs går för mellan 350$ till 1000$ beroende på skick och länk. Men när du inte har lika mycket historik att gå på för GMTen så blir den svårvärderad och du har redan själv spannet. Titta mer på vad de säljs för än vad de annonseras för. Över 1100$ känns spontant dyrt.Någon som har en aning om vad en Aerospace gmt med originallänk kan vara värd idag. Har tittat lite på nätet men de är ju inte så vanliga och sett priser på allt från $450 till $1900...
![]()
Ask, and you shall receive!Släng in lite bilder hörni !!!
NajsAsk, and you shall receive!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har sååååååå långtråkigt, semester och inte ett skit att ta mig för.
Funderar starkt på att börja röka.
Nja, saknar nog en quartzare eller två om line-upen ska bli perfektÅh. Saknar min Skindiver när jag kollar bilderna. Måste kränga Eterna och försöka skaffa en igen. Skindiver + Automatisk SD. Vore en optimal line-up.
På bilden ser det ju ut som du har stannat.bilder kommer snart!![]()
Mm också sugen på en skin...Åh. Saknar min Skindiver när jag kollar bilderna. Måste kränga Eterna och försöka skaffa en igen. Skindiver + Automatisk SD. Vore en optimal line-up.