Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom är riktigt bra. Funkar till det mesta med trevlig historiaMm också sugen på en skin...
Hur känns detHär kommer lite halvtaskiga bilder, cyklade som en galning hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jorå just nu känns det bra, ska se om jag har rätt verktyg för att korta länken som är kilometerlång, ser dock mörkt ut på den frontenHur känns det
Klisterlappen är kvar, man kanske orkar ta bort den senHur känns det
Stort grattis! Riktigt sommarfräschHär kommer lite halvtaskiga bilder, cyklade som en galning hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tackar! Nu är nästa problem att jag måste åka och fixa länken alternativt köpa en pytte pytte skruvmejselStort grattis! Riktigt sommarfräsch.
Go känsla när man tar på en ny klocka.
Det är bara till att hoppa på cykeln igen.Tackar! Nu är nästa problem att jag måste åka och fixa länken alternativt köpa en pytte pytte skruvmejsel
Hinner inte idag tyvärrDet är bara till att hoppa på cykeln igen.
Stänger ju strax. Annars är det aldrig fel med några små mejslar i klocklådan.
Då blir du FredagsfinHinner inte idag tyvärrtänkte att jag tar med mig den till jobbet imorgon och går direkt ner och fixart!
Vet du vilket år den är ifrån, ser nittiotalsaktig ut.Den känns otroligt välbyggd!
Bra att höra att du är kvarNejdå, roar mig med klockor i den verkliga världen. På lördag har vi klockträff och bubbeldrickande i Helsingborg.
![]()
9 v semester, då är Zodiacen med.
Jo, exakt årtal har jag inte koll på men de slutade tillverkas 99 tror jag!Vet du vilket år den är ifrån, ser nittiotalsaktig ut.
Bra den kom till användningKör panda idag.![]()
Jag är dig evigt tacksamBra den kom till användning
Dyrast inte alltid bästJag är dig evigt tacksam.
Den är sjukligt trevlig!Jag är dig evigt tacksam.
Du har så rätt. Behöver inte vara helt perfekt för att vinna ens hjärtaDyrast inte alltid bäst
Kan inte vara många som lever i den där lilla byn hahaVi avslutar denna fantastiska sommarkväll med lite "Morden i Midsommer".
Semesterfeeling utan semester![]()
![]()
Vilken elegans, grattis!Här kommer lite halvtaskiga bilder, cyklade som en galning hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Najs...grattis!Här kommer lite halvtaskiga bilder, cyklade som en galning hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pandor är finaKör panda idag.![]()
Ja dom ser kramgoa ut men man måste vara bestämd, annars är handen ett minne blott![]()
Pandor är fina
HahaJa dom ser kramgoa ut men man måste vara bestämd, annars är handen ett minne blott![]()
Vilken elegans, grattis!
Najs...grattis!
Vilken skönhet, grattisHär kommer lite halvtaskiga bilder, cyklade som en galning hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()