Tycker du ska flippa denSista dagen för SD i veckan.
I eftermiddag åker SW på igen efter veckovila i snurran..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker du ska flippa denSista dagen för SD i veckan.
I eftermiddag åker SW på igen efter veckovila i snurran..
![]()
Haha! Ja... Man vet aldrig, och jag är sällan omöjligTycker du ska flippa den![]()
Mäktig klocka!Blaskig bir, Billy Ocean OCH Sea Dragon. Helgen har börjat. Skål vänner och ha en fantastisk helg
![]()
Tack så möeMäktig klocka!
Påmin mig efter semestern att skicka dig ett Zodiacspänne till den där läserstronken...Blaskig bir, Billy Ocean OCH Sea Dragon. Helgen har börjat. Skål vänner och ha en fantastisk helg
![]()
Chillaxe!Då tar vi semester då![]()
Påmin mig efter semestern att skicka dig ett Zodiacspänne till den där läserstronken...
Go helg!
Är du nöjd så här långt?Hitta lite plast på klockan här och där![]()
Eh, en bild till! Det är ju ändå fredag.
![]()
Tack! Jätte nöjd, den är riktigt lyckadDe orangea detaljerna gör så jäkla mycketursnygg
Det blir nog inte tuffare än så. Skulle överleva kulmen av ett kärnvapen krig!Inga sommarfärger här inte. Bara ren svart aggresivitet och power.
Wolfen och jag önskar er alla en riktigt trevlig helg.
![]()
Vattuman här ocksåApropå Zodiac, i vilka stjärntecken är ni andra födda ?
Vi lever i min tidsålder nu, jag är nämligen vattuman![]()
OxenApropå Zodiac, i vilka stjärntecken är ni andra födda ?
Ja, jag är riktigt nöjd, den tickar på bra och ligger otroligt skönt på handleden. Ska iväg imorgon och fixa lite verktyg så jag kan justera längden lite till!Är du nöjd så här långt?
Oxen
Den är så fet den där! Riktig drömklocka![]()
Sommar, sol, pilsner, fotboll...och Zodiac. Life is good![]()
Jag med, varför är det vår tid nu?Apropå Zodiac, i vilka stjärntecken är ni andra födda ?
Ah, som sagt en del menar att vi redan är i Vattumannens tidsålder.Jag med, varför är det vår tid nu?
Jag är också född i vattumannens tecken.Jag med, varför är det vår tid nu?
Jag visste det. Det är min tur nu. Vinden har vänt...Jag är också född i vattumannens tecken.
Det han menar är att vi lever i vattumannens ålder, eller the new age som den också kallas.
Jag visste det. Det är min tur nu. Vinden har vänt...
Härligt. Minst halva nöjet med en klocka är ju känslan så hoppas du får ordning på de sista justeringarna. Grattis igen till en phet klocka.Ja, jag är riktigt nöjd, den tickar på bra och ligger otroligt skönt på handleden. Ska iväg imorgon och fixa lite verktyg så jag kan justera längden lite till!