Tavlan + Gummit är brutalt matchade. Snyggt!Härligt guldish Olive Sea Deagon...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tavlan + Gummit är brutalt matchade. Snyggt!Härligt guldish Olive Sea Deagon...![]()
6mm is not trustworthy. 16mm? Nice watch though...that's true actually
me too, but that's what I have I found in the Zodiac webpage.
I like a lot 2 of them, must decide
![]()
![]()
Njae, den är mycket, mycket, extra, späciale ovanlig. Så nu får jag njuta lite...Fantastiskt fin. Ligger den på Tratten.
Tycker jag absolut att du ska göraNjae, den är mycket, mycket, extra, späciale ovanlig. Så nu får jag njuta lite...
I never saw this color, really nice oneHärligt guldish Olive Sea Deagon...![]()
Very, very, very rare...I never saw this color, really nice one
what's the reference for it.Very, very, very rare...
that's how zodiac watches should be kept, to admire the beauty not in a close boxDet är sent och jag är en dålig fotograf men här är mina tre.
![]()
ZO2914what's the reference for it.
En bra samlingDet är sent och jag är en dålig fotograf men här är mina tre.
![]()
Tack. En början iaf.En bra samling
Verkligen, som solen själv. Suget minskar inte direkt...SOMMAR!!!![]()
Som sola i kalstaSOMMAR!!!![]()
Var det inte någon här i tråden som var där och nafsade på den häromdan?Är på jävligt bra humör, fastän jag sitter och sliter på jobbet.. Men snart semester! Därför kommer jag släppa min SD jävligt billigt till någon här i tråden som är sugen på att testa.
![]()
Japp, och nu är allt löst. Klockan har blivit adopterad av en ny ägareVar det inte någon här i tråden som var där och nafsade på den häromdan?
Wow! Den var sommar.SOMMAR!!!![]()
Grattis!
Men ett ännu större grattis till köparen, klockan är magisk!Grattis!
Anfäkta och anamma! Om avyttring någon gång kommer att ske så är jag fantastiskt ja rent av bibliskt intresseradSOMMAR!!!![]()
Göött!Japp, och nu är allt löst. Klockan har blivit adopterad av en ny ägare![]()
Snyggt!Grattis!
Någon nyfrälst?
Absolut, du är nr1 på min digitala speed dialAnfäkta och anamma! Om avyttring någon gång kommer att ske så är jag fantastiskt ja rent av bibliskt intresserad.