Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din klocka vinner! Sjukt fin line-up: hoppas ni hade/har trevligtIkväll har Mr Zodiac hängt på tjejkväll.
![]()
Aperol Spritz... Om en vecka blir den husmanskost i ItalienIkväll har Mr Zodiac hängt på tjejkväll.
![]()
Fin som snusÅterhämtning i solljuset inför nästa vecka
![]()
Smäckbra![]()
![]()
![]()
Satt på nytt gummi som jag fick med till klockan av @Eric Jajjamensan P. Så fruktansvärt snyggt.
Just nu sitter jag och planerar min resa till Nya Zeeland och Australien. Någon som har lite tips på Nya Zeeland?
Aj aj aj. Rep-varning på det. Lika farligt som rysk roulette. En annan hemskheter är ju att folk på avstånd kan tro att du bär en Ro..x TT av något slag och vem vill det?Rockar den på insidan under semestern, så slipper man hålla lika mycket koll på tiden![]()
Vi slipper iallafall ro... MissförståndetAj aj aj. Rep-varning på det. Lika farligt som rysk roulette. En annan hemskheter är ju att folk på avstånd kan tro att du bär en Ro..x TT av något slag och vem vill det?![]()
Ja, men på avståndVi slipper iallafall ro... Missförståndet![]()
Står tydligt på länken vad det är
Ajajaj det tänkte jag inte på, får försöka lösa det problemetJa, men på avstånd![]()
.
Bara att dra upp olika tröjor och skjortor med zodiac tryck på!Ajajaj det tänkte jag inte på, får försöka lösa det problemet
Fast, fast, fast...då ser du ju inte klockanRockar den på insidan under semestern, så slipper man hålla lika mycket koll på tiden![]()
Fast, fast, fast...då ser du ju inte klockan![]()
Phuu...Ordningen är återställd tills jag hittar lösning på alla problem![]()
STORT grattis! Fasen vad bra den är..Då har denna skönhet landat hos mig.![]()
![]()
![]()
Sköna mått och kul med tt.
Se där ja...stiligtDå har denna skönhet landat hos mig.![]()
![]()
![]()
Tt är bra härligtDå har denna skönhet landat hos mig.![]()
![]()
![]()
Stiligt!Då har denna skönhet landat hos mig.![]()
![]()
![]()
what a lovely watch, just perfect bezel colors. congratsDå har denna skönhet landat hos mig.![]()
![]()
![]()