Daniel80
Basic
Härligt. Fort gick det. Hann inte ens fundera en andra gång. Gäller visst att hugga när tillfälle ges men kul att den kommer till ett värdigt hem.Japp, och nu är allt löst. Klockan har blivit adopterad av en ny ägare![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt. Fort gick det. Hann inte ens fundera en andra gång. Gäller visst att hugga när tillfälle ges men kul att den kommer till ett värdigt hem.Japp, och nu är allt löst. Klockan har blivit adopterad av en ny ägare![]()
works well togetherUnderskattade Aqua är kalassmutt på läder Nato.![]()
Absolut.Men ett ännu större grattis till köparen, klockan är magisk!![]()
Ahh! Det värsta som finns, samtidigt som jag tycker det är dålig prioritering av PostNord, klart du ska ha ditt paket direkt!Aahhh. Inställd postgång i Skåne pga att någon anställd har fått något läckande skit på händerna vid sortering i Malmö inatt.
Värsta pådraget tydligen.
Mitt paket ligger på PostNord i Osby, i en säck och får inte delas ut. Stod ca 3 meter ifrån säcken..
Fasansfullt.
Fantastiskt dåligt. Skulle inte förvåna mig om paketläckaget i Malmö var utspilld blandsaft i fikarummet. Tur att expeditionsluckan var liten, annars kan du ju gissa vem som hade rotat fram paketet självAhh! Det värsta som finns, samtidigt som jag tycker det är dålig prioritering av PostNord, klart du ska ha ditt paket direkt!![]()
Berättade du inte att det var en Zodiac i ditt paket? Då hade du lätt fått det dirrr.Aahhh. Inställd postgång i Skåne pga att någon anställd har fått något läckande skit på händerna vid sortering i Malmö inatt.
Värsta pådraget tydligen.
Mitt paket ligger på PostNord i Osby, i en säck och får inte delas ut. Stod ca 3 meter ifrån säcken..
Fasansfullt.
Provade allt. Vände mig om och petade mig i ögat till och med för att se riktigt ledsen ut. Hjälpte inte ett dugg.Berättade du inte att det var en Zodiac i ditt paket? Då hade du lätt fått det dirrr.![]()
HahaProvade allt. Vände mig om och petade mig i ögat till och med för att se riktigt ledsen ut. Hjälpte inte ett dugg.
Det känns helt rätt. Bra färgmatchning där!![]()
Inspirerad av Eric och hans SD med lädernato. Iofs ett Zulu men vem bryr sig om sånt i det här forumet![]()
Matchar brännan perfekt. Är det inte ett sånt däringa kameleont-strap som ändrar färg efter arm/handledsfärg![]()
Inspirerad av Eric och hans SD med lädernato. Iofs ett Zulu men vem bryr sig om sånt i det här forumet![]()
Hahaha ja kanske det är. Tänkte inte ens så långt men då blev det ju en dubbel färgmatchningMatchar brännan perfekt. Är det inte ett sånt däringa kameleont-strap som ändrar färg efter arm/handledsfärg.
Jag svarar bara för att inte lämna dig hängande...Tjenare! Väljer att fråga er proffs och zodiacälskare istället för att skapa en tråd. Har tänkt polera en klocka och vill bara höra hur ni normalt brukar göra? Tack på förhand![]()
Tack min bästa herreJag svarar bara för att inte lämna dig hängande...
Jag putsar gärna en länk men undviker boetter om det inte rör sig om enklare partier för blankpolering. Kör basic. Autosol och microtrasa för det blanka. Brush pad för det borstade.
Finishing touch Cape Cod.
Trist att inte få något mer kvalificerat svar...Tack min bästa herre![]()
Menar du att polera själv eller låta någon annan polera?Tjenare! Väljer att fråga er proffs och zodiacälskare istället för att skapa en tråd. Har tänkt polera en klocka och vill bara höra hur ni normalt brukar göra? Tack på förhand![]()
Tyvärr (för mig) 36mm.![]()
Vem blir näste ägare av denna?
Ligger på k&s. @Hasse Varg lägg gärna in fler fina bilder här i tråden.
Vad kan det vara för storlek på den?
Visst, tog några nya bilder alldeles nyss![]()
Vem blir näste ägare av denna?
Ligger på k&s. @Hasse Varg lägg gärna in fler fina bilder här i tråden.
Vad kan det vara för storlek på den?
Underbart vacker. Min kommentar om storleken är givetvis besviken och bitter. Den är helt överstyv...Visst, tog några nya bilder alldeles nyssDet stämmer med att den är 36mm.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man tackar! Vackert.Visst, tog några nya bilder alldeles nyssDet stämmer med att den är 36mm.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bra val. Det finns klockor för lek och klockor för business och aldrig skall de tu mötasDenna får stanna hamna... Det finns en gräns för mig hur OWG jag tillåter mig att bli. Så nu tar vi 14 dagars paus.![]()
Å då får 4 små härliga färgklickar till bagateller följa med och leka i solen...
![]()