• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
Underskattade Aqua är kalassmutt på läder Nato.
14783314-8465-4C5A-9483-C45F9D5776FB.jpeg

Aahhh. Inställd postgång i Skåne pga att någon anställd har fått något läckande skit på händerna vid sortering i Malmö inatt.
Värsta pådraget tydligen.
Mitt paket ligger på PostNord i Osby, i en säck och får inte delas ut. Stod ca 3 meter ifrån säcken. :eek::mad::arghh::arghh::arghh:.
Fasansfullt.
Ahh! Det värsta som finns, samtidigt som jag tycker det är dålig prioritering av PostNord, klart du ska ha ditt paket direkt! ;)

Tjenare! Väljer att fråga er proffs och zodiacälskare istället för att skapa en tråd. Har tänkt polera en klocka och vill bara höra hur ni normalt brukar göra? Tack på förhand:)

Aahhh. Inställd postgång i Skåne pga att någon anställd har fått något läckande skit på händerna vid sortering i Malmö inatt.
Värsta pådraget tydligen.
Mitt paket ligger på PostNord i Osby, i en säck och får inte delas ut. Stod ca 3 meter ifrån säcken. :eek::mad::arghh::arghh::arghh:.
Fasansfullt.
Berättade du inte att det var en Zodiac i ditt paket? Då hade du lätt fått det dirrr. :smug:

Tjenare! Väljer att fråga er proffs och zodiacälskare istället för att skapa en tråd. Har tänkt polera en klocka och vill bara höra hur ni normalt brukar göra? Tack på förhand:)
Jag svarar bara för att inte lämna dig hängande...
Jag putsar gärna en länk men undviker boetter om det inte rör sig om enklare partier för blankpolering. Kör basic. Autosol och microtrasa för det blanka. Brush pad för det borstade.
Finishing touch Cape Cod.

Tillbaka
Topp