Grymt fin! Stort grattis!Måste bildbomba lite. Kan inte låta bli.
![]()
![]()
SeaWolf säger hej;
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt fin! Stort grattis!Måste bildbomba lite. Kan inte låta bli.
![]()
![]()
Själva definitionen av en bra affär, en bra affär har två nöjda parterJa ibland har man lite flyt. En unik pjäs lämnade dock men så är det när man snöat in på något. Bägge parter blev mycket nöjda iallafall.
Tackar tackar! Skönt nöjd kan man säga.Grymt fin! Stort grattis!
SeaWolf säger hej;
![]()
Spara bägge, mitt råd !Tackar tackar! Skönt nöjd kan man säga.
Trodde det skulle bli lite kaka på kaka med två Wolfar som har svart tavla, men det är förvånansvärt stor skillnad ändå. Tänkte jag kanske skulle avyttra den helsvarta men det vet i tusan det.
Behåll båda, i alla fall för stunden. Tycker dom kompletterar varandra bra. Lika, men ändå så olikaTackar tackar! Skönt nöjd kan man säga.
Trodde det skulle bli lite kaka på kaka med två Wolfar som har svart tavla, men det är förvånansvärt stor skillnad ändå. Tänkte jag kanske skulle avyttra den helsvarta men det vet i tusan det.
Den Sea Wolfen är det gåshudsvarning på.Grymt fin! Stort grattis!
SeaWolf säger hej;
![]()
Neeeeeeej MEEEEEEEEEEEEER !!!Den Sea Wolfen är det gåshudsvarning på.
Tycker vi ska sluta med bilder helt i tråden.
Jag klarar snart inte av mer.
Utan bilder skulle man i alla fall spara mycket pengar! Schysta bilder på fina Zodiacs triggar köp-fingrarna...Den Sea Wolfen är det gåshudsvarning på.
Tycker vi ska sluta med bilder helt i tråden.
Jag klarar snart inte av mer.
NaaaaajsIdag hade inte posten några läckande paket som tur var. Äntligen så kom paketet.
Ännu en Wolf, men med en skvätt grönt denna gången och då lite mer somrig.
Mycket nöjd. Ett byte denna gång som kostade en makalös drake men där jag fick en kanonfin Hulk-Wolf.
Thanks @Ahmed for finding the Wolf for me and for the trade.
![]()
Gör tvärtom dåIbland går jag i hemska tankar om att sälja alla klockor som inte är arv eller gåvor. Men sen så tittar jag på dem och måste fundera en gång till![]()
![]()
![]()
![]()
Klart det blir bra...Tror det kan bli jäkligt bra! Ska testa under helgen..![]()
Den är för jäkla fin
Du har så tråkigt att du överväger att börja röka...Urk... Jag har sån lust att dricka sprit, men jag ooooorkar inte gå till ATVR (isländska Systembolaget)
Du har så tråkigt att du överväger att börja röka...
Vill bli full men orkar inte gå till bolaget...
Har hittat meningen med livet i denna tråd men köper ingen Zodiac...
Nu surrar du på dig höger känga och sparkar dig själv i röven...
Uuuuuuh...It's on like Donkey KongDu har så tråkigt att du överväger att börja röka...
Äh, han behöver en hård men vänlig puff...Uuuuuuh...It's on like Donkey Kong![]()
Haha! Den här tråden är ju gratis underhållning. Någon borde ta inträde och bli rikDu har så tråkigt att du överväger att börja röka...
Så känner även jag imellan åt.Ibland går jag i hemska tankar om att sälja alla klockor som inte är arv eller gåvor. Men sen så tittar jag på dem och måste fundera en gång till![]()
![]()
![]()
![]()
Eller som Hifi&Musik skrev. En stålhandske i en lovikavante...Äh, han behöver en hård men vänlig puff...
Väldigt trevlig klocka!Den är för jäkla fin
Om det skulle gå så långt någon gång så hör jag av mig till dig förstSå känner även jag imellan åt.
”Dont let the things you own end up owning you” får jag kontinuerligt kämpa med.
Men va fan, sälj gmtn till mig om det känns bättre!
Prosit! SÄLJ!Tackar tackar! Skönt nöjd kan man säga.
SugenProsit! SÄLJ!
Jag ska börja plugga till hösten och planen är att cykla till skolan. Jag behöver något att låsa fast cykeln i. Din stålklump borde göra jobbetSugen? Får fundera på det. Inget är omöjligt
.
Stålklump, det var det värsta... Denna magnifika sub-killer skrämmer både lärare och studerande till total lydnad och underkastelse. Deras Wolf-wannabeklockor lär du aldrig se röken av eftersom dom har skrämts upp i deras armhålor vid åsynen av denna. Med en Wolf på handleden så är du med all säkerhet den enda på skolan som inte behöver låsa cykeln någonsin.Jag ska börja plugga till hösten och planen är att cykla till skolan. Jag behöver något att låsa fast cykeln i. Din stålklump borde göra jobbet![]()