• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
Stålklump, det var det värsta... Denna magnifika sub-killer skrämmer både lärare och studerande till total lydnad och underkastelse. Deras Wolf-wannabeklockor lär du aldrig se röken av eftersom dom har skrämts upp i deras armhålor vid åsynen av denna. Med en Wolf på handleden så är du med all säkerhet den enda på skolan som inte behöver låsa cykeln någonsin.
Pfftt.. stålklump. :mad::D:D
Värmen gör sitt...

Hittade den här lila godingen i byrålådan
701DD268-8E95-4204-ACAD-EC8F140CCA47.jpeg

Stålklump, det var det värsta... Denna magnifika sub-killer skrämmer både lärare och studerande till total lydnad och underkastelse. Deras Wolf-wannabeklockor lär du aldrig se röken av eftersom dom har skrämts upp i deras armhålor vid åsynen av denna. Med en Wolf på handleden så är du med all säkerhet den enda på skolan som inte behöver låsa cykeln någonsin.
Pfftt.. stålklump. :mad::D:D
Förlåt om jag kränkte. Det var inte min avsikt.
Vad väger Vargen in på? 200g?

Trevlig helg

Trevlig helg
Absolut inget att be om ursäkt för.
Tog det som ett skämt och kontrade med ett annat :). Det gillar jag.
Vad gäller vikten så tror jag den ligger på ca 170 gram, men den är fantastiskt välbalanserad och mycket behaglig på länk iallafall.

Trevlig helg tillbaka :).

Trevlig helg
Absolut inget att be om ursäkt för.
Tog det som ett skämt och kontrade med ett annat :). Det gillar jag.
Vad gäller vikten så tror jag den ligger på ca 170 gram, men den är fantastiskt välbalanserad och mycket behaglig på länk iallafall.

Trevlig helg tillbaka :).
back in the days, heavy means ---> quality. I still belive it is true, I love heavy watches in my arm.

Låter värre än vad det är, iallafall storleksmässigt. 44mm men känns inte så stor pga minimala eller nästan obefintliga bandhorn. Skulle nog säga att den mer bärs som en klocka på 42mm och som har någorlunda bandhorn. Blev glatt förvånad första gången jag testade den.
Men mäktig är den och utstrålar power gör den ingen tvekan om det :).

Tillbaka
Topp