Would you weigh your Wife?exactly, the only brand, where each model make you fall in love
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Would you weigh your Wife?exactly, the only brand, where each model make you fall in love
don't play with fire, every time I get a new package, I need to find a new excuse why another Zodiac.Would you weigh your Wife?![]()
Tror många mögeldiggare hänger i Zodiac-tråden under vintage forumet. Tyvärr. Du får torgföra oss där för att få ännu mer vibrerande spännvidd här.Hur många rockar vintagezodiac här?
Såååå ja. Allt är förlåtet. Utan Tudorn...Någon som har en fräsch compressor på länk till salu?![]()
Vintage och vintage, har några 90talisterHur många rockar vintagezodiac här?
Är dom lättkränkta och ovilliga att arbeta?Vintage och vintage, har några 90talister
Haha den kommer aldrig bli förlåten av vissaSåååå ja. Allt är förlåtet. Utan Tudorn...
Nejdå,men dåligt drag i den tråden. Tycker alla kan flytta hit. Med det sagt vet jah jag att vissa har åsikter om hur gammalt vintage måste vara för att få kallas det... Tycker man får definiera det lite hur man själv vill. Vissa tycker 20 vissa 30,40,50 år...Är dom lättkränkta och ovilliga att arbeta?
Den olivgröna är bara för fin....VÄLJA!!!![]()
När det var en taskig vits om 90-talisterNejdå,men dåligt drag i den tråden. Tycker alla kan flytta hit. Med det sagt vet jah jag att vissa har åsikter om hur gammalt vintage måste vara för att få kallas det... Tycker man får definiera det lite hur man själv vill. Vissa tycker 20 vissa 30,40,50 år...
Hahah läste det inte så först! Semesterhjärnan är i full gång!När det var en taskig vits om 90-talister
Man kan ha flera på sig när de är sådär fina också, nemas problemasVÄLJA!!!![]()
Enkelt! Oliv på högern, Speed på vänstern sedan en på varje vrist!VÄLJA!!!![]()
Råmögel har man en av dock behövs ett nytt band heheHur många rockar vintagezodiac här?
Ingen Speed. Det är en ovanlig Sea Wolf Quartz på 41mm. Helt underbar.Enkelt! Oliv på högern, Speed på vänstern sedan en på varje vrist!
Ohh, nu har man verkligen missat något här haha.Ingen Speed. Det är en ovanlig Sea Wolf Quartz på 41mm. Helt underbar.
Ja faktisk, denna petroliumfärgade har den fina metalliceffekten.Klockan är officiellt stulen av min fru. Hon bara skrattar när jag påminner om att den är min...Ohh, nu har man verkligen missat något här haha.
Jädra grym! Hur är tavlan på den, lika galen som den blåa draken(superman right?) när man går från skugga till solljus?
~Allt som är ditt är mitt och det som är mitt det......håller du dig borta från...Ja faktisk, denna petroliumfärgade har den fina metalliceffekten.Klockan är officiellt stulen av min fru. Hon bara skrattar när jag påminner om att den är min...
Superman correctomundo!
Vart ska den femte sitta?Enkelt! Oliv på högern, Speed på vänstern sedan en på varje vrist!
P. Niklasson tar hand om nr 5 !Vart ska den femte sitta?
På den tredje vristen?Vart ska den femte sitta?
På Julius Caesar som jag kallar honom...Vart ska den femte sitta?
Grönt är skönt, det är sen gammalt.![]()
Peekaboo...