Alternativet är att ta den till vettig urmakare fixa till den riktigt bra (den har nog inte använts på ett bra antal år då blåa plasten satt kvar så kan nog behöva lite omsorg) och ge den till mig själv som en examenspresent!Nooooooo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alternativet är att ta den till vettig urmakare fixa till den riktigt bra (den har nog inte använts på ett bra antal år då blåa plasten satt kvar så kan nog behöva lite omsorg) och ge den till mig själv som en examenspresent!Nooooooo
NoooooooFunderar på att sälja chronon skulle behöva pengarna till annat, men den är ju förbaskat fin. Så vettefan..![]()
Nej du vill ju bara att jag ska sälja pepsin!Nooooooo
Jamen nu verkar det ju vara rätt gäng...Bra därDå var det ordning på torpet igen.
Tack Eric för hjälpen att hitta ”rätt” tavla. Superschysst!
Dåliga bilder har liksom blivit min grej, här kommer några till.![]()
![]()
![]()
Gummit är sjukt najs men som sagt...länk är alltid länk.Efter pratet om Compressor med länk så blev jag tvungen att byta ut det grymma gummit till länk. Båda kombinationerna är underbara, men länk är alltid länk
![]()
Det är ju sånt "tjat" som gör tråden intressant. Massor av tips och råd. Så vad mig anbelangar...tjöta på.Du ska bara veta, så himla skönt.
Stort tack för all hjälp Eric, och till er andra som orkat med mitt tjat ang. Den satans länken.
Nu saknas det bara en Oyster också, komplett paket.
Så jefla snyggtSkönt att du säger det
Bara därför bjuder jag på en bild på något så upphetsande som spännet till länken..
![]()
Dont do itFunderar på att sälja chronon skulle behöva pengarna till annat, men den är ju förbaskat fin. Så vettefan..![]()
Exakt!Nej du vill ju bara att jag ska sälja pepsin!
En bir och Z är man alltid värd.![]()
Det här känner jag mig värd idag....igen
Grymt bra lås!Så jefla snyggt
Vattnas fan i munnen, både klockan och ölen.![]()
Det här känner jag mig värd idag....igen
...och lite romVattnas fan i munnen, både klockan och ölen.
Jaaapp. Det där duger inteFår stegra lite då med andra ord...
![]()
Aj Aj kapten!Jaaapp. Det där duger inte![]()
Ja Captain Morgan kan dom tänkas ha på det panget. Ta den mörka.Aj Aj kapten!
Jag är sugen på Nilas V-Wolf och då får nog min drake lämna. Hör av dig om du vill ta över vårdnaden.Släpper iväg min svarta V-Wolf om någon är intresserad. Trycktestad och badklar för sommarens bravader.
Bara att dra iväg ett pm så löser vi det.![]()
Efter min myssommar med färgglada karameller tillika underbara bagateller måste jag vråla; kör!Jag är sugen på Nilas V-Wolf och då får nog min drake lämna. Hör av dig om du vill ta över vårdnaden.
![]()
Som vanligt kass bild
Är det någon som vill byta till sig denna mot något kul?Min röda hälsar.
![]()
Kuta på. Det är bra för dig.Efter min myssommar med färgglada karameller tillika underbara bagateller måste jag vråla; kör!
Skälen är flera. De kostar inget. De är bedårande charmiga. Du stiger i pris så det knakar för närvarande. Och sist men inte minst så blir du mer komplett som människa. Givetvis!
Så? Nu ska jag ut och kuta.
En av två kända i Svedala. Jag har köpt en också. Var bara tvungen att testa. Trodde din var evig keeper.Är det någon som vill byta till sig denna mot något kul?
Enligt Erik är det den enda i Svedala.
Jag med, men man kan ju alltid kolla marknaden. Kanske något nytt kan landasEn av två kända i Svedala. Jag har köpt en också. Var bara tvungen att testa. Trodde din var evig keeper.
Hurra, hurra, hurraGod dag zoddersh!
Har nu spenderat lite tid av mitt bagatell sökande på att slå ihop en referenslista på sea dragons.
https://klocksnack.se/threads/zodiac-sea-dragon-refernslista.95613/
Den är långt ifrån komplett och jag kommer uppdatera den aktivt nu framöver så om ni behöver en ref kan ni kolla där och om ni inte hittar den kan ni gärna kommentera så ser jag till att få dit den![]()
that's a real fanGod dag zoddersh!
Har nu spenderat lite tid av mitt bagatell sökande på att slå ihop en referenslista på sea dragons.
https://klocksnack.se/threads/zodiac-sea-dragon-refernslista.95613/
Den är långt ifrån komplett och jag kommer uppdatera den aktivt nu framöver så om ni behöver en ref kan ni kolla där och om ni inte hittar den kan ni gärna kommentera så ser jag till att få dit den![]()
I had to do something with my time on vacation, i cant stand the wasting of time on the beachthat's a real fan
hahaha, exactly, @Eric Jajjamensan P should take this in accountI had to do something with my time on vacation, i cant stand the wasting of time on the beach![]()