Du vet mycket väl, snackar vi huvudroll då ska Julius Ceasar in...Grönt är skönt, det är sen gammalt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du vet mycket väl, snackar vi huvudroll då ska Julius Ceasar in...Grönt är skönt, det är sen gammalt.
Najs!Råmögel har man en av dock behövs ett nytt band hehe
![]()
Tackar tackar, var min första vintage dinka samt den som visade mig vägen till zodiac. Tyvärr måste den servas och det finns brist på delar till verket :/
Mm det är faktiskt lite tråkigt att tillgången, både på klockor och delar, är så dålig. Hade det funnits lite inserts, visare och tavlor så hade vi antagligen sett helt galna Zodiacs.Fan tänk när tillgängligheten på delar möjliggjorde lite lekfullhet. Så bra det kan bli då...![]()
En Wolf som den kan ju få en regnig sommar att bli solig.Fan tänk när tillgängligheten på delar möjliggjorde lite lekfullhet. Så bra det kan bli då...![]()
Awesome cap! A must-have for all Zodiac lovers.Let's push the limits a little bit, a must in this weather
![]()
Så jäkla bra det blev. Grattis!Då var det ordning på torpet igen.
Tack Eric för hjälpen att hitta ”rätt” tavla. Superschysst!
Dåliga bilder har liksom blivit min grej, här kommer några till.![]()
![]()
![]()
No problem! Fan vad glad man blir när det löser sig. Ser bra ut!Då var det ordning på torpet igen.
![]()
![]()
Stort att du delar med dig. Det här är en brakdeal! Kör nu för fan!Till er som vill låsa en grym deal på en compressor med länk.. Jag köpte precis en och gick totalt på ca 6500:-
https://m.ebay.com/itm/Zodiac-ZO925...ire-Crystal-Watch/163119642394?epid=891340623
very happy that you got the correct colors at the end.Då var det ordning på torpet igen.
![]()
![]()
Det var ingen dålig deal! Snyggt jobbat och tack för tipset!Till er som vill låsa en grym deal på en compressor med länk.. Jag köpte precis en och gick totalt på ca 6500:-
https://m.ebay.com/itm/Zodiac-ZO925...ire-Crystal-Watch/163119642394?epid=891340623
Så lite såDet var ingen dålig deal! Snyggt jobbat och tack för tipset!![]()
Kan inte annat än hålla med. Compressorn är sjukt bra, för i sammanhanget rätt lite pengar.Så lite såAlla borde äga en compressor och till de här priset så säger jag som Eric, kör nu fan!
Riktigt snygg .Svart och gult är en killerkombo.Då var det ordning på torpet igen.
![]()
![]()
Sjukt snyggt!Efter pratet om Compressor med länk så blev jag tvungen att byta ut det grymma gummit till länk. Båda kombinationerna är underbara, men länk är alltid länk
![]()
Ha, ha, haEfter pratet om Compressor med länk så blev jag tvungen att byta ut det grymma gummit till länk. Båda kombinationerna är underbara, men länk är alltid länk
![]()
Du ska bara veta, så himla skönt.Ha, ha, ha
Gosse om jag förstår att du är JÄVLIGT glad över länken som du har strulat runt![]()
Inget Zodiac-prat är tjat, bara så du vetDu ska bara veta, så himla skönt.
Stort tack för all hjälp Eric, och till er andra som orkat med mitt tjat ang. Den satans länken.
Nu saknas det bara en Oyster också, komplett paket.
Nyckelordet här är hängivenhetInget Zodiac-prat är tjat, bara så du vet.
Skönt att du säger detInget Zodiac-prat är tjat, bara så du vet.
Det är fan så snyggt att du skulle kunna ha den även utan klocka.Skönt att du säger det
Bara därför bjuder jag på en bild på något så upphetsande som spännet till länken..
![]()
NoooooooFunderar på att sälja chronon skulle behöva pengarna till annat, men den är ju förbaskat fin. Så vettefan..![]()