Minns fan inte ens vem den gick tillSå långt är jag också med. Synd att den nya ägaren inte gjort sig till känna, vi som är så trevliga.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Minns fan inte ens vem den gick tillSå långt är jag också med. Synd att den nya ägaren inte gjort sig till känna, vi som är så trevliga.....
Pütz veck!Snyggt! Bra fångat i den lilla strimma solsken. Synd dock att du inte Photoshoppa bort tysken med vad rondör i bakgrunden![]()
Haha gööttPütz veck!![]()
Trevlig bild och så men Seiko i Z-tråden? Sjunger du svordomsvisan i kyrkan också?
Wrong choice, this is what you should take on a boat
Hmm!
Very nice this oneWrong choice, this is what you should take on a boat
![]()
Ööööh?
Very nice iddWrong choice, this is what you should take on a boat
![]()
The band is just perfect, the colors match exactly and I love tropic straps. Enjoy it
It's ever so slightly darker but still an excellent match. I too like tropics so I will enjoy it. A beautiful piece. Thanks again.The band is just perfect, the colors match exactly and I love tropic straps. Enjoy it
Grattis! Den är en höjdare.
Tack, ja me likey likeyGrattis! Den är en höjdare.
Mycket bra!
Tackar...känner mig mycket nöjd.Mycket bra!
My bad. Det är vad dom händer när man får fantomsmärtor av saknaden av min zo9205. Jag lurkar ju runt i den här tråden hela tiden. Jag kryper och bugar mig å det djupasteWrong choice, this is what you should take on a boat
![]()
sell that one and get another Zodiac will solve the problemMy bad. Det är vad dom händer när man får fantomsmärtor av saknaden av min zo9205. Jag lurkar ju runt i den här tråden hela tiden. Jag kryper och bugar mig å det djupaste![]()
Då åker fultjacket fram...My bad. Det är vad dom händer när man får fantomsmärtor av saknaden av min zo9205. Jag lurkar ju runt i den här tråden hela tiden. Jag kryper och bugar mig å det djupaste![]()
Så härlig!Önskar byta min ovanliga Oliv. Jag har tre skarpa färger och denna kommer sprida mer kärlek i någon annans ägo.![]()
Inget att byta med?Så härlig!