• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
IMG_1773.JPG
Kvällsmacka

Riktigt schysst! Vad gjorde att du släppte den?
Får man sno bilden från dig och lägga till på listan?
Den var lite överflödig när jag köpte min Sq**le 60 atmos. Med det inte sagt att jag inte saknar den... Min inträdesbiljett till märket och tråden:(

Självklart får du använda bild o allt. Riktigt bra initiativ, har redan hittat några ref som får snålvattnet att rinna.;)

Är det någon i tråden som sitter på ” guld GMTn ” som härjade här på formuet och i tråden tidigare? Har för mig att referensen var typ 813.25.06.. Den var ju kalascool.
Vore skoj om den fanns kvar här :)
Det är konkurrens om den där, såg att det kom ut en köpesannons på just den refen idag.
Men lycka till, den som söker skall finna.

Bifogar en bild på en annan skönhet. Bilden är från Z-vintagetråden.
781A37FA-65D2-43DC-A278-D53531DA0A15.jpeg

Det är konkurrens om den där, såg att det kom ut en köpesannons på just den refen idag.
Men lycka till, den som söker skall finna.

Bifogar en bild på en annan skönhet. Bilden är från Z-vintagetråden.
781A37FA-65D2-43DC-A278-D53531DA0A15.jpeg
Har också insett att den är eftertraktad. Egentligen inte super sugen på just den refen- men vore jäkligt skoj att veta om den är kvar på formuet. Kul att se lite bilder här i tråden t.ex. :)

Den där var grym! Den kan du skicka vidare till mig, så kommer en fin teckning och ett tackkort till dig! ;)

Har också insett att den är eftertraktad. Egentligen inte super sugen på just den refen- men vore jäkligt skoj att veta om den är kvar på formuet. Kul att se lite bilder här i tråden t.ex. :)

Den där var grym! Den kan du skicka vidare till mig, så kommer en fin teckning och ett tackkort till dig! ;)
GMTn är tyvärr inte min men hade den varit det hade givetvis skickat den till dig, direckt! (Lite sporthoj.com humor där på slutet, a la 2007)

Tillbaka
Topp