Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt schysst! Vad gjorde att du släppte den?Jag hade en gång en ZO2282.
![]()
Den var lite överflödig när jag köpte min Sq**le 60 atmos. Med det inte sagt att jag inte saknar den... Min inträdesbiljett till märket och trådenRiktigt schysst! Vad gjorde att du släppte den?
Får man sno bilden från dig och lägga till på listan?
Man har dem till låns innan havet tar dem tillbaka...Den rackaren längtar tillbaka till havet
![]()
that's where we should be when it is 32 degrees.Den rackaren längtar tillbaka till havet
![]()
Så jefla braGod dag zoddersh!
Har nu spenderat lite tid av mitt bagatell sökande på att slå ihop en referenslista på sea dragons.
https://klocksnack.se/threads/zodiac-sea-dragon-refernslista.95613/
Den är långt ifrån komplett och jag kommer uppdatera den aktivt nu framöver så om ni behöver en ref kan ni kolla där och om ni inte hittar den kan ni gärna kommentera så ser jag till att få dit den![]()
Bra den. Klockan ocksåHörde jag öl?!
![]()
En öl var det ja. (Jefligt awkward att ha dinkan så där kan jag meddela)Dags för öl![]()
Mmmmm[QUOTE
Tried a black one? They wear bigger.
(I notised this text should not be taken out of context)
WowOnce you go black...
Snyggt! Bra fångat i den lilla strimma solsken. Synd dock att du inte Photoshoppa bort tysken med vad rondör i bakgrunden
![]()
En öl var det ja. (Jefligt awkward att ha dinkan så där kan jag meddela)
Hörde jag öl?!
![]()
beer let me express my love to my Zodiac watch
Hahahaha riktigt najs klocka dock
Din är ju inte fy skam heller inte..Hahahaha riktigt najs klocka dock
Klart du hörde öl, skicka klockan till mig nu...Hörde jag öl?!
![]()
Kanske, idag är nämligen en klockskickardag. Jag har redan skickat en Z till ”välkänd forumprofil” idag.Klart du hörde öl, skicka klockan till mig nu...
Skall se det på play lite senare ikväll, min favoritserie för tillfället faktisktMorden i Midsommer. Löser vi galant, jag och getingen.![]()
Lite lagom mysigt och spännande. Samtidigt som det är omöjligt att veta vad som ska hända härnäst. Precis som här i Zodiac-trådens egen lilla gillestugaSkall se det på play lite senare ikväll, min favoritserie för tillfället faktiskt![]()
@kalles888 är sista kända ägare...Är det någon i tråden som sitter på ” guld GMTn ” som härjade här på formuet och i tråden tidigare? Har för mig att referensen var typ 813.25.06.. Den var ju kalascool.
Vore skoj om den fanns kvar här![]()
Så långt är jag också med. Synd att den nya ägaren inte gjort sig till känna, vi som är så trevliga.....@kalles888 är sista kända ägare...
Det är konkurrens om den där, såg att det kom ut en köpesannons på just den refen idag.Är det någon i tråden som sitter på ” guld GMTn ” som härjade här på formuet och i tråden tidigare? Har för mig att referensen var typ 813.25.06.. Den var ju kalascool.
Vore skoj om den fanns kvar här![]()
Har också insett att den är eftertraktad. Egentligen inte super sugen på just den refen- men vore jäkligt skoj att veta om den är kvar på formuet. Kul att se lite bilder här i tråden t.ex.Det är konkurrens om den där, såg att det kom ut en köpesannons på just den refen idag.
Men lycka till, den som söker skall finna.
Bifogar en bild på en annan skönhet. Bilden är från Z-vintagetråden.
![]()
GMTn är tyvärr inte min men hade den varit det hade givetvis skickat den till dig, direckt! (Lite sporthoj.com humor där på slutet, a la 2007)Har också insett att den är eftertraktad. Egentligen inte super sugen på just den refen- men vore jäkligt skoj att veta om den är kvar på formuet. Kul att se lite bilder här i tråden t.ex.
Den där var grym! Den kan du skicka vidare till mig, så kommer en fin teckning och ett tackkort till dig!![]()