Har en nästan ny njure, bara 48 år gammal.Inget att byta med?
Den är i superskick med box.
Kan det va nått? Pengar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har en nästan ny njure, bara 48 år gammal.Inget att byta med?
Tar njuren och din själ. Om du har någon kvar...Har en nästan ny njure, bara 48 år gammal.
Kan det va nått? Pengar?
Visst är formatet helt underbart!? Och du fick tag i en härligt pigg färg.Min första bagatell. Somrig satan.
Tack @Ontrackpiraten som utan tvekan är världens snabbaste paketetinlämnare.
![]()
Formatet är bra. Nästan en liten mini-wolf.Visst är formatet helt underbart!? Och du fick tag i en härligt pigg färg.
Blir nog lättare med njuren dåTar njuren och din själ. Om du har någon kvar...
Min första bagatell. Somrig satan.
![]()
Formatet är bra. Nästan en liten mini-wolf.
Färgen är makalöst najs. Inväntar somrigt gummi, förhoppningsvis imorgon.
Så hima fin! Bra köp, bagatellerna är jävla trevliga!Köttar på med en bild till. Samma härliga bezelfärg som på getingchronon.![]()
Tackar. Min första. Håller med dig. Mm var ska detta sluta. Inte bra det här, inte bra.Så hima fin! Bra köp, bagatellerna är jävla trevliga!![]()
Snyyyyyyygt. Bra med sommar på den rackarn.Min första bagatell. Somrig satan.
![]()
Helt rätt. När jag fick på den ja då kom regnet. Svensk sommar-klockaSnyyyyyyygt. Bra med sommar på den rackarn.
Jag tyckte det passade på dessa anspråkslösa charmtroll. Then it stuck.Varför kallas de 'bagateller' ?
Tror tyvärr inte detInget att byta med?
Så grymt braaaa!Min första bagatell. Somrig satan.
![]()
Aha, fick intrycket att det var något bagatellartat över det helaJag tyckte det passade på dessa anspråkslösa charmtroll. Then it stuck.
Känner igen mig och håller med dig.Tror tyvärr inte det![]()
Säger minsann grattis en gång till. Så bra är den![]()
Chillar med ungarna, Dumma mig och en ny bekantskap såklart
Ja men då tackar jag en gång tillSäger minsann grattis en gång till. Så bra är den.
Tror det är jag som sitter på din gråvarg, löpte av @Jimpa flr ~2 år sedan. Flippas aldrigSuttit och läst i tråden under semestern och den goda stämningen och de underbara klockorna fick mig att sakna min gamla gråa V-Wolf sjukt mycket!
Efter ett PM till @Ahmed så löste han mitt problem och nu är man tillbaka med en svart V-Wolf. Sjukt mäktigt och ett fantastiskt bygge!
Gillar länken men gummi är härligare på sommaren. Någon som har ett Zodiac gummi på 24mm passande V-Wolfen att sälja?
Oj, höll på att glömma en bild så klart
![]()
Ja det stämmer nog. Vissa klockor saknar man och man förstår först efteråt hur dum man var som sålde den. Minns jag inte helt fel så följde det med både länk och originalgummi...?Tror det är jag som sitter på din gråvarg, löpte av @Jimpa flr ~2 år sedan. Flippas aldrig![]()
Stort grattis! Wolfen är en fantastisk skapelse. Glöm inte att visa den ofta och mycket i trådenSuttit och läst i tråden under semestern och den goda stämningen och de underbara klockorna fick mig att sakna min gamla gråa V-Wolf sjukt mycket!
Efter ett PM till @Ahmed så löste han mitt problem och nu är man tillbaka med en svart V-Wolf. Sjukt mäktigt och ett fantastiskt bygge!
Gillar länken men gummi är härligare på sommaren. Någon som har ett Zodiac gummi på 24mm passande V-Wolfen att sälja?
Oj, höll på att glömma en bild så klart
![]()
Det stämmer, sjukt bekvämt gummi, sprack tyvärrJa det stämmer nog. Vissa klockor saknar man och man förstår först efteråt hur dum man var som sålde den. Minns jag inte helt fel så följde det med både länk och originalgummi...?
Aj fan, trist att höra. Tänkte precis fjäska för att få köpa tillbaka detDet stämmer, sjukt bekvämt gummi, sprack tyvärr![]()
Inte bra när gummit sprickerDet stämmer, sjukt bekvämt gummi, sprack tyvärr![]()
18 år av utgifterInte bra när gummit spricker.
(Har jag hört)