Tackar, det uppskattas!Han hade inga på g den han hade som jag köpte va mest tur sa han! Men han skulle skicka sms om han hittade något!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar, det uppskattas!Han hade inga på g den han hade som jag köpte va mest tur sa han! Men han skulle skicka sms om han hittade något!
Är det inte plåtändbitar så du kan be uris stuka till dem?Blev inge bra
![]()
![]()
Den får stanna på mesh tills vidare.
Ja om de varit i plåt. Men är de solida är d ju kört.Nej, de är solida. Menar du fixa dem så att de sitter bättre mot boetten?
Endmill, endmill, endmill!!!!!.....Skickar på en bagatell med komplikationer...utan länk![]()
Det är en sorts länk. Utförandet kallad endmill, samma som Nilas och Erics bagateller på dom senare bilderna.Vafan betyder endmill?
Nej, dom flesta modeller av länk går att få med rak änd. Det är utformningen ( utseendet ) på länken som bestämmer vilken sort det är, sorry om jag förklarar dåligt.Har det med rak ände stt göra?
Helt rätt, tycker också dom påminner om varandraJag fattar. Jag tycker då endmill liknar presidentlänken fast fetare. Är jag rätt ute då?
Tidigare postat, men kanske funkar ändå..Vem, trogen och dedikerad... Accepterar denna, min enda önskan. Att posta fler bilder av Zodiac's...
Ös på med bilder på alla modeller! Ni vet ju att jag är sugen på nytt, så inspiration är trevligt!![]()
Jämförelser med bilder är asbra så att säga.Nej, dom flesta modeller av länk går att få med rak änd. Det är utformningen ( utseendet ) på länken som bestämmer vilken sort det är, sorry om jag förklarar dåligt.
Alltså den Quartz kronografen där, hur stor är chansen att den dyker upp till salu år 2019 ??
Godnatt![]()
Skulle tippa på 40mm och 20mm länk, men kan dubbelkolla . Flippas? Hmm, antagligen....Alltså den Quartz kronografen där, hur stor är chansen att den dyker upp till salu år 2019 ??
Du har så rätt, men hade inga bilder och var i ärlighetensnamn alldeles för lat för att ordna med det igår...Jämförelser med bilder är asbra så att säga.![]()
Mycket bra länkar. Har provat flera av dom.Här kommer en snabb jämförelse med bilder på 4st olika länkar;
Engineer;
![]()
Oyster;
![]()
Endmill;
![]()
Jubilee;
![]()
Bilderna är ärligt stulna från Strapcodes hemsida..
Det lilla intryck jag fått av Strapcode är samma. Ruskigt fin kvalitet!Mycket bra länkar. Har provat flera av dom.
Snabbt och enkelt med skruvade länkar.