Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man är nästan lite oförskämt nöjdAlltid inspiration! Sjukt fin är den..
Det får man varaMan är nästan lite oförskämt nöjd![]()
Det får man vara![]()
Snyggt! Min ska också få smaka vatten snart.Min är nybadad. Ingen dimma på glaset.
![]()
Men imma på glaset kanskeMin är nybadad. Ingen dimma på glaset.
![]()
Det blir spännande...min hälsarBlev mesh idag igen. Mycket bra men jag hoppas Postnord släpper min test länk snart. Ivrig att pröva jubilee på denna...![]()
MummaDet blir spännande...min hälsar
![]()
Ser gott ut!Ja va fasen, är man vid kusten så är man.
Lite fish & chips gjord på gös går alltid ner.![]()
Varifrån?Blev mesh idag igen. Mycket bra men jag hoppas Postnord släpper min test länk snart. Ivrig att pröva jubilee på denna...![]()
Du sitter förmodligen och sneglar på klockan och är ouppmärksamSer gott ut!
Själv blir jag utklassad av sambon i poker...
![]()
Hur kunde du veta!!!!Du sitter förmodligen och sneglar på klockan och är ouppmärksam.
Zodies, ett smeknamn på väg att bli lika gångbart som 'trekkers' ?!Trevlig kväll Zodies![]()
En noname från bukten. Prövade att sätta på en super engineer länk från en annan klocka. Bra passform men helt borstad och fel stuk. Tänkte pröva en billig för att få en uppfattning om passform och hur det blir med compressorns långa bandhorn. Vi får se hur det går.Varifrån?
Snyggt som tusan. En bagatell på steroider.Alltså!
Först tippar jag på hatten åt @Ontrackpiraten som var den första som skaffade en endmilllänk till en bagatell.
Det har gett tråden många underbara bilder. Så nu beställde jag själv och WAZAAM!
Fan, det här ger klockan helt nya dimensioner. Nu är den ju en seriös player. Ett skojfrisk contender om beater platsen.
Äger ni och älskar ni en eller flera bagateller; KÖP!![]()
Alltså!
Först tippar jag på hatten åt @Ontrackpiraten som var den första som skaffade en endmilllänk till en bagatell.
Det har gett tråden många underbara bilder. Så nu beställde jag själv och WAZAAM!
Fan, det här ger klockan helt nya dimensioner. Nu är den ju en seriös player. Ett skojfrisk contender om beater platsen.
Äger ni och älskar ni en eller flera bagateller; KÖP!![]()
Snyggt som tusan. En bagatell på steroider.
Fortsätter lovorden med en bild även jag så har vi snart en bagatell-festival.
![]()
Snyggt! Är det en originallänk?Blir denna idag![]()
Det stämmer är orginallänken! Kan kika med han som sålde länken om han kan fixa en till om du är intresserad!Snyggt! Är det en originallänk?
Min säger hej
![]()
Ja gärna!!!Det stämmer är orginallänken! Kan kika med han som sålde länken om han kan fixa en till om du är intresserad!
Han hade inga på g den han hade som jag köpte va mest tur sa han! Men han skulle skicka sms om han hittade något!Ja gärna!!!