Sjukt fin. Hoppas verkligen den stannar här i tråden och på forumetSå fräsch klocka...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt fin. Hoppas verkligen den stannar här i tråden och på forumetSå fräsch klocka...
Man är lite sugen måste jag säga... Men bör inte... Har andra utgifterSjukt fin. Hoppas verkligen den stannar här i tråden och på forumet![]()
Skulle vilja ha lite hjälp av mina grabbar och tjejer! Har jag betalt överpris eller ligger jag rätt. Kommer inte berätta vad jag pröjsa förens ett par svar inkommit. Vad jag kan se är det vit bakelite och vit tavla... Ej original länk eller box.![]()
![]()
Yttre skick är inget speciellt att anmärka på, vridringen är i bra skick iallafall men det skicket på verket påverkar priset, om den är servade så kan priset stiga ganska mycket då dessa verk har ont om delar om jag inte missminner mig![]()
Ok fått en del svar, gav 4å2 så är nog inte helt fukkad iaf... Skall väl skicka en fråga på zodiactråden, finns ju 387k olika trådar här, lite snårigt så här i början...
slutpris blev 510$ med frakten... Kan det dessutom vara så att det är vit bakelit? Jag är hur som väldigt glad över mitt nya ur, kommer synas ofta, nu har jag 4 zodiacs!Sorry men är ju inte omöjligt att leta upp slutpris på den.. Jag hittade hit via frågan i vintageavdelningen. Den är iaf listad som 5.7+frakt + att det är moms från USA så 6k + 25%moms så landar den på ca 7500kr men jag antar att du gjorde något "make offer" och då syns ej slutpris. Fick du ner den till 4.2k med eller utan moms inräknat? Bra prutat! @Heinrich.a tycker du inte avsaknaden av text i modellnamnet på tavlan är anmärkningsvärt?Är ju inte helt omöjligt att det beror på en tvätt eller så har den rispats.
Hur som, väldigt trevliga klockor och grattis till en sjövarg!
Självklart! Missade den kollade mest på boetten efter att jag såg index som var intakt. Men detta är inte vanligt för zodiac? Jag själv har även en skrutt zodiac och där har texten släppt även om verket ser relativt orört ut. Och även lite lyssmassa ligger löst på tavlan så trodde inte den var rengjordSorry men är ju inte omöjligt att leta upp slutpris på den.. Jag hittade hit via frågan i vintageavdelningen. Den är iaf listad som 5.7+frakt + att det är moms från USA så 6k + 25%moms så landar den på ca 7500kr men jag antar att du gjorde något "make offer" och då syns ej slutpris. Fick du ner den till 4.2k med eller utan moms inräknat? Bra prutat! @Heinrich.a tycker du inte avsaknaden av text i modellnamnet på tavlan är anmärkningsvärt?Är ju inte helt omöjligt att det beror på en tvätt eller så har den rispats.
Hur som, väldigt trevliga klockor och grattis till en sjövarg!
Själv kan jag inte tröttna på bilder av den! Så grym!Fan vad ni ska vara less den här klockan, förhoppningsvis blir det något mer snart.. Vi får se! Svårt att välja modell när alla är så bra.
![]()
Du har ju historik med alla länkar förutom jetomaticFan vad ni ska vara less den här klockan, förhoppningsvis blir det något mer snart.. Vi får se! Svårt att välja modell när alla är så bra.
![]()
Stämmer! Ser också en viss underton av blått i bezel, leker väldigt fint i ljuset! Ibland helt svart, ibland en hint av blåttDu har ju historik med alla länkar förutom jetomatic
Lurar jag mig själv eller är det en blå underton i bezeln?
Dom är överallt!!Yet another Zodiac Flamingo sighting...![]()
Trevlig!![]()
Ännu en dag till ända...eller...kanske skulle man ta och slipa utemöblerna...naaa. Imorgon.
Den är sååååååå snygg!![]()
Ännu en dag till ända...eller...kanske skulle man ta och slipa utemöblerna...naaa. Imorgon.
Ser ju nyslipat ut så skit i det![]()
Den där vill man ha. Kanon med den länken.![]()
Ahhhh! Skindiver...En pilsner innan middag.![]()
Ja den är inte illaTrevlig!
PheeetDen är sååååååå snygg!
Din Skin är inte så pjåkig hellerEn pilsner innan middag.![]()
Haha jamen dåså. Då bestämmer vi detSer ju nyslipat ut så skit i det.
StiligtBadade för första gången med denna idag. Den passade fint i vattnet![]()
Ös på med bilder på alla modeller! Ni vet ju att jag är sugen på nytt, så inspiration är trevligt!![]()
Alltid inspiration! Sjukt fin är den..![]()
Sorry @Jeser90 ingen inspirations bild, eller kanske skaffa en bagatell igen med super polerade index![]()