• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
I de fall jag SJÄLV i egenskap av fysisk person, förflyttar mig mellan länderna är det inga problem alls
Fan, alltså jag måste citera mig själv för jag har ingen aning hur många Zodiac klockor jag hör i denna tråd anmält mitt intresse att köpa år 2019, jag har inte en aning så snälla ifall jag har lagt ett bud. Kunde ni vara snälla att PM

Går tyvärr inte, inte ens ifall jag skulle enträget försöka, Island, som jag bor i är inte medlemmar av EU. Därmed blir jag förpliktigad (och ofelbart) att betala moms och tull-avgifter vardande allt som jag för in till landet jag bor i.
Hur är det med tull på bröd? Kan prova att baka in en klocka i ett sånt däringa Danskt rågbröd. Ingen röntgen i världen ser igenom ett sådant :D.

Hur är det med tull på bröd? Kan prova att baka in en klocka i ett sånt däringa Danskt rågbröd. Ingen röntgen i världen ser igenom ett sådant :D.
Bahaha... Tro mig, ett litet land som Island de tar (eftersom de har tekniken att göra så) alla medel tillgängliga för att stoppa och indriva sitt. Men du ! Jag är fortfarande intresserad att köpa din geting, nästa gång jag kommer hem.

Usel fotograf men fin klocka.

95CF588C-F67D-4A9D-8845-C2E827264A64.jpeg
DF376EB4-E3D0-4854-902C-1AF9134C2130.jpeg
9FEE9A8A-19B3-4D24-95B6-7AEFCF91B08C.jpeg

Det förklarar varför man knappt hittar något, dock har jag hittat denna bild en persons portfolio och han verkar ha gjort något media kit och en broschyr åt Zodiac. Men jag har även kontaktat fossil/zodiac via deras mejl som finns på hemsidan för att se om dom har något sparat de kan dela med sig.
Så får se hur det går :)
Har du någon erfarenhet av att kontakta dem angående liknande saker?
seadragon ad.jpg
JAAAAA!
Drömmen om bagatell reklamen lever! tog dem bara en vecka att svara :D
Thank you for contacting Zodiac. We are so excited to hear about your interest in our products! While we do not have any of these Brochures in our Customer Care office, we would be more than happy to reach out to our brand team to see if they may have it available.
Kanske för att jag mejlade fel adress :rolleyes:

Tillbaka
Topp