Jag gillar verkligen formspråket på Zodiacs, speciellt de nyare modellerna som Seadragon. My, my... Jag vill närapåvid... Hmm jag blir nog utslängd med huvudet före ifall jag uttrycker mig vidare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men ni andra har deT säkert bättre, knullar skiten ur era flickvänner.Ah, skitsamma dåh... Käkar, dricker och röker (cigaretten) och försöker fasen att leva livet
Absolut inte!Fasen också, är jag too much ? Ska jag hålla mig borta från tråden ?
Men kanske ska du hålla dig borta från spriten? (Ja, eller alkohol är ju trevligt, men skriv gärna i ett nyktrare tillstånd?)Ah, skitsamma dåh... Käkar, dricker och röker (cigaretten) och försöker fasen att leva livet
Absolut inte!
Men kanske ska du hålla dig borta från spriten? (Ja, eller alkohol är ju trevligt, men skriv gärna i ett nyktrare tillstånd?)[/QUOTE
Detta har du 100 % rätt
Jag kan inte säga mer i nuläget klockvänner, I Love you all !Mitt aber har alltid varit/ och mun alltid bli spriten. Okej, så är det.
Jag är en levande människa, därför möter jag företrädesvis här... Som den jag är !Absolut inte!
Men kanske ska du hålla dig borta från spriten? (Ja, eller alkohol är ju trevligt, men skriv gärna i ett nyktrare tillstånd?)
Ny bagatell? Mörkgrön tavla visst?
Grönt är skönt...det är sen gammalt
Nix, en mer klassisk med svart tavla.Ny bagatell? Mörkgrön tavla visst?
Grymt bra!Nix, en mer klassisk med svart tavla.
Blått e flott...det e sen gammalt
Det är denFan, ursäkta språket... men den är ju så bra!
![]()
![]()
Verkligen! Skin är bra grejjer..Den här är också toppen.
![]()
Grym den därFan, ursäkta språket... men den är ju så bra!
![]()
![]()