Tack! Och i ärlighetensnamn, så är det lite din förtjänst att det blev en skin igen, efter bilderna på din LE version så insåg jag hur mycket jag saknade min gamla.Grym den där
* och Erics övertygande att vit tavla är bra grejjer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Och i ärlighetensnamn, så är det lite din förtjänst att det blev en skin igen, efter bilderna på din LE version så insåg jag hur mycket jag saknade min gamla.Grym den där
Ja min skall nog iväg på en reprunda igen. Fortar dryga minuten per dag. (Från 12 innan)Ska kontakta Fossil på måndag igen och taktiken är klar. Den är ju toppen och fått flera intresseanmälningar som vill köpa men någonstans så kanske den kommer att nöta in sig hos mig som den klocka man skall göra sig förtjänt av. Tröstar mig med fultjack så länge. (Och att följa denna tråd som är helt galet rolig att följa)Tack! Och i ärlighetensnamn, så är det lite din förtjänst att det blev en skin igen, efter bilderna på din LE version så insåg jag hur mycket jag saknade min gamla.
Vita tavlor är da shietTack! Och i ärlighetensnamn, så är det lite din förtjänst att det blev en skin igen, efter bilderna på din LE version så insåg jag hur mycket jag saknade min gamla.
Vilken röra, har du frågat om ett helt nytt urverk? Undrar hur det nuvarande tog sig igenom chronometerstandarden..Ja min skall nog iväg på en reprunda igen. Fortar dryga minuten per dag. (Från 12 innan)Ska kontakta Fossil på måndag igen och taktiken är klar. Den är ju toppen och fått flera intresseanmälningar som vill köpa men någonstans så kanske den kommer att nöta in sig hos mig som den klocka man skall göra sig förtjänt av. Tröstar mig med fultjack så länge. (Och att följa denna tråd som är helt galet rolig att följa)
Just nu mest exalterad över att hustrun har sin första riktiga, nåja, klocka på ingång.
Det är exakt min strategi nu.Vilken röra, har du frågat om ett helt nytt urverk? Undrar hur det nuvarande tog sig igenom chronometerstandarden..
Å den limefärgade lumen som gifter sig så sjukt bra. Helt enkelt magiskt crisp...Vita tavlor är da shiet
Då var den döpt! Mojito-mojo!Hörde jag lime? Behöver inte ens ha lime i min mojito längre. En djup klunk och en stadig blick på bagatellen räcker för mig numera.
![]()
Den där är grym. Helt i min smak.Ett par veckor sen sist. Känns nästan lite nykommet.![]()
Moron?MÅRRÅN!!!![]()
Klart du blir! Kör!Hm man blev allt sugen på en nu iaf
Sorry! Men i det här fallet blir det ingen like från min sida...Pga lätt förvirring och värmeslag så tänkte jag avyttra min fina V Wolf. Svår att hitta, särskilt i detta fina skick och med grön bezel. Bara att skicka ett PM om någon är intresserad.![]()
![]()
Det blev ju så jävla rätt dessutom! Grymt bra