• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
Tack! Och i ärlighetensnamn, så är det lite din förtjänst att det blev en skin igen, efter bilderna på din LE version så insåg jag hur mycket jag saknade min gamla. :)

* och Erics övertygande att vit tavla är bra grejjer.
Ja min skall nog iväg på en reprunda igen. Fortar dryga minuten per dag. (Från 12 innan)Ska kontakta Fossil på måndag igen och taktiken är klar. Den är ju toppen och fått flera intresseanmälningar som vill köpa men någonstans så kanske den kommer att nöta in sig hos mig som den klocka man skall göra sig förtjänt av. Tröstar mig med fultjack så länge. (Och att följa denna tråd som är helt galet rolig att följa)
Just nu mest exalterad över att hustrun har sin första riktiga, nåja, klocka på ingång.

Ja min skall nog iväg på en reprunda igen. Fortar dryga minuten per dag. (Från 12 innan)Ska kontakta Fossil på måndag igen och taktiken är klar. Den är ju toppen och fått flera intresseanmälningar som vill köpa men någonstans så kanske den kommer att nöta in sig hos mig som den klocka man skall göra sig förtjänt av. Tröstar mig med fultjack så länge. (Och att följa denna tråd som är helt galet rolig att följa)
Just nu mest exalterad över att hustrun har sin första riktiga, nåja, klocka på ingång.
Vilken röra, har du frågat om ett helt nytt urverk? Undrar hur det nuvarande tog sig igenom chronometerstandarden..

Hörde jag lime? Behöver inte ens ha lime i min mojito längre. En djup klunk och en stadig blick på bagatellen räcker för mig numera :D.
PSX_20180804_220439.jpg

Tillbaka
Topp