Uncle Zebulon var enastående !Inget som vi inte klarar av i denna tråden.
Man blir mer hårdhudad än Zeb Macahan när man bär Zodiac vet du.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Uncle Zebulon var enastående !Inget som vi inte klarar av i denna tråden.
Man blir mer hårdhudad än Zeb Macahan när man bär Zodiac vet du.
Som jag. nykter Mao...Jag har en tendens att bli exceptionellt självgod och dryg när jag krökar![]()
Men skrapar man lite på ytan så kommer nog en mjukis fr... jag menar Hans Scheike framSom jag. nykter Mao...
Shake it Scheike, han vet hur man skall tas med fruntimmer !Men skrapar man lite på ytan så kommer nog en mjukis fr... jag menar Hans Scheike fram.
Grymt bra. Härlig pjäs i mycket bra färgsättning IMHO.Nämen ett litet Zodiac-paket kom med Posten idag
![]()
Underbart med ett full set inklusive cert
![]()
En SeaDragon med original gummiband och original läder : )
![]()
Min första SeaDragon och sicken underbar storlek!
![]()
Extra kul att även originallädret var med i lådan!
![]()
Och så avslutar vi självklart med en wristshot
![]()
Jag förstår inte att din grönis inte blir såldMen skrapar man lite på ytan så kommer nog en mjukis fr... jag menar Hans Scheike fram.
Dom flesta förstår inte vilken magnifik pjäs det är. Du har kanske sån tur så den är kvar 2019Jag förstår inte att din grönis inte blir såld
Sedan Zodiac djävulen tog min själ så har det varit en favorit men är lite orolig att den är för stor. Jag är en tanig jävel och det är väl en rätt maffig rackareDom flesta förstår inte vilken magnifik pjäs det är. Du har kanske sån tur så den är kvar 2019.
Kom ihåg: It ain't over until the fat lady has sung !Dom flesta förstår inte vilken magnifik pjäs det är. Du har kanske sån tur så den är kvar 2019.
Ropen skalla: bagatell för alla!!!Sedan Zodiac djävulen tog min själ så har det varit en favorit men är lite orolig att den är för stor. Jag är en tanig jävel och det är väl en rätt maffig rackare
Då ska du ha den här!Sedan Zodiac djävulen tog min själ så har det varit en favorit men är lite orolig att den är för stor. Jag är en tanig jävel och det är väl en rätt maffig rackare
Snarare mäktig. Lug to lug är bara 44mm så den bärs inte så stort som man kan tro.Sedan Zodiac djävulen tog min själ så har det varit en favorit men är lite orolig att den är för stor. Jag är en tanig jävel och det är väl en rätt maffig rackare
Fy fasen...de var en vacker rackareDå ska du ha den här!
![]()
Det var en riktigt bra referens, borde inte vara något problem att bära upp den dåSnarare mäktig. Lug to lug är bara 44mm så den bärs inte så stort som man kan tro.
Sitter förbaskat bra på handleden.
Min tidigare Seiko turtle bars större än wolfen om det är till någon hjälp.
Så ett strapcode rekommenderas, måste undersökasRopen skalla: bagatell för alla!!!
39 perfekta millimetrar.
Å på med Strapcode Endmill
Köp den!Fy fasen...de var en vacker rackare
Kärlek i sin renaste form
Mycket fin.Köp den!
![]()
Bra val! Klart den ska finnas kvar hos dig ett tag till, den är ju jäkligt mysig!Nu när jag fotade den inför försäljning så insåg jag att den inte alls ska säljas.
![]()
![]()
Klockornas tigerkakaBra val! Klart den ska finnas kvar hos dig ett tag till, den är ju jäkligt mysig!
Whut!!!Köp den!
![]()
Bagatellen är den där lilla och tysta polaren som är lätt att underskatta innan skarpt läge uppstår. Sedan visar det sig att det bor ett lejons hjärta och en bullterriers fighting spirit i den lilla kroppen.I helgen ska bagatellen få bekänna färg! Känns som en pålitlig kompis under en helg full med tävlingar och öl med polarna.
![]()
Den kan du ju inte sälja, inte förens jag säljer min gmtNu när jag fotade den inför försäljning så insåg jag att den inte alls ska säljas.
![]()
![]()
Det där borde vara en klistrad beskrivning av klockan, speciellt vid reklam.Bagatellen är den där lilla och tysta polaren som är lätt att underskatta innan skarpt läge uppstår. Sedan visar det sig att det bor ett lejons hjärta och en bullterriers fighting spirit i den lilla kroppen.
Bättre vi byterDen kan du ju inte sälja, inte förens jag säljer min gmt