Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skall du verkligen sälja det fyrkantiga schabraket ?
Byta!Skall du verkligen sälja det fyrkantiga schabraket ?
Ja tyvärr... Är tyvärr lagd åt det maniska hållet när det gäller stålarByta!
Ska du verkligen vänta till 2019?
Samma som jag med strålar då, fast mer med att maniskt göra av med domJa tyvärr... Är tyvärr lagd åt det maniska hållet när det gäller stålar![]()
Du är alltså snål?Ja tyvärr... Är tyvärr lagd åt det maniska hållet när det gäller stålar![]()
Snål, sparsam och gniden in till benmärgen.Du är alltså snål?
.
Gött gäng, men ta för fan inga fångar. Representera teamZ hårt, orättvist och utan medkänsla...Bagatell + tävlings gänget!![]()
![]()
Får ta en fundering på denBättre vi byter
Inte nu alltså, men kanske nån gång i framtiden.Får ta en fundering på den
Ayay! Bra gäng.Bagatell + tävlings gänget!![]()
![]()
Jasså du är sugen igen, redan?Jag är så sugen på sprit, kan ingen ta och pallra sig hit så kan vi festa till det rejält ???
![]()
Ja för fasen ! Pengarna till sprit ligger alltid överst i byrålådan du vet :k)Jasså du är sugen igen, redan?![]()
Hade ju snart räckt till en ZJa för fasen ! Pengarna till sprit ligger alltid överst i byrålådan du vet :k)
Eller till en herdesstund med ett nedkört polskt fnask.Hade ju snart räckt till en Z.
Jag måste nog utveckla detta. Jag får panik och känner att jag måste spara ihop så mkt pengar på så kort tid som möjligt. Skapar känsla av total ångestSnål, sparsam och gniden in till benmärgen.
Du vet om att man har två njurar och klarar sig med en?Jag måste nog utveckla detta. Jag får panik och känner att jag måste spara ihop så mkt pengar på så kort tid som möjligt. Skapar känsla av total ångest
Hade jag inte läst din rant hade rådet varit att bli lite full och amorös...Jag måste nog utveckla detta. Jag får panik och känner att jag måste spara ihop så mkt pengar på så kort tid som möjligt. Skapar känsla av total ångest
Sitter faktiskt nu på min lokala sylta och dricker Tuborg. Labil som en gråsugga på styltorHade jag inte läst din rant hade rådet varit att bli lite full och amorös...
Nu får vi stanna vid; släpp taget om plånboken inte nykterheten![]()
Ah vafan! Då kör vi! Bli full och lite amorös. Och sky klocksnack som en kvinna med syfilis när sluddret kommer...Sitter faktiskt nu på min lokala sylta och dricker Tuborg. Labil som en gråsugga på styltor![]()
Aj aj aj. Ja, du kan ju försöka smussla undan pantflaskorna iallafall.Sitter faktiskt nu på min lokala sylta och dricker Tuborg. Labil som en gråsugga på styltor![]()
Doppa dom i öl. Brukar funkaVete håken bara hur jag skall få i mig all pommes frites, nåja I-lands problem.
Classic!Doppa dom i öl. Brukar funka.
INTE IGEN.Jag är så sugen på sprit, kan ingen ta och pallra sig hit så kan vi festa till det rejält ???
![]()