Det är så man ska känna med sina klockor! Samma sak med min compressor och skin just nu..Känner så varje gång jag tar på den. Känns bra att faktiskt ganska ha den då![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är så man ska känna med sina klockor! Samma sak med min compressor och skin just nu..Känner så varje gång jag tar på den. Känns bra att faktiskt ganska ha den då![]()
Meh...vill också ha en skinDet är så man ska känna med sina klockor! Samma sak med min compressor och skin just nu..rätt ovanlig känsla!
Köp! Du blir inte besviken, är ju inne på min andra nu...Meh...vill också ha en skin![]()
Supercrisp, grattis
Det va vit bakelit! Vit ring! Jag blev glad! Wiiiii![]()
Supercrisp, grattis
Nu lär du dig vad jag säger på första försöket: en Zodiacklocka är alltid en bra affär.Jag tror nog att jag gjorde en bra affär faktiskt! Kan va den första nånsin isåfall
Att prata investering och klockor tillsammans är som att blanda ihop sex och pengar. Det blir moraliskt fel och kriminellt.![]()
Speed Dragon?På Tratten! Charmig färgklick i mycket bra skick.![]()
Japp, UnderskattadeSpeed Dragon?
Den ska jag ha! Fan vad cool.På Tratten! Charmig färgklick i mycket bra skick.![]()
Tror de snurrar bra volymer redan i staterna. Fossil har kanalerna för snabbroterad volymhandel. Sedan är det en jävligt trevande etablering av Zodiac. Men där verkar extremt korta limiteringar och historiens vingslag göra sitt.När vi lix är inne på bra affärer, vad tror ni om Zodiac på sikt? Med släpp som Re-Issues av deras giganter, nya Cronon, Olympos osv så har jag en känsla av att folket kommer att öppna ögonen för Zodiac ( igen! )
Är jag helt ute och cyklar, eller har jag någon känsla i mina tankar?
Zodiac är ju vinnare hos oss inbitna, och kommer alltid vara. Men tänker på den stora skaran..
Tror definitivt att dom är på rätt spår. Mycket intressant både på automat och quartzsidan. Nya quartzchronon är ju mumma. Fattas bara någon AD i Sverige för dom som vill klämma och smaka på en.När vi lix är inne på bra affärer, vad tror ni om Zodiac på sikt? Med släpp som Re-Issues av deras giganter, nya Cronon, Olympos osv så har jag en känsla av att folket kommer att öppna ögonen för Zodiac ( igen! )
Är jag helt ute och cyklar, eller har jag någon känsla i mina tankar?
Zodiac är ju vinnare hos oss inbitna, och kommer alltid vara. Men tänker på den stora skaran..
Amen!
Å behold my Charcoal!
Jag är fan pinsamt glad idag!!!![]()
Nice! Ovanligt och ovanligt snyggt, bra kombo. Priserna och intresset stiger uppåt för vintage zodiac, svårt att hitta kap bland konkurrensen på Ebay.
Det va vit bakelit! Vit ring! Jag blev glad! Wiiiii![]()
Att det rullar på bra i USA är jag absolut med på, dom giriga jävlarna (Tror de snurrar bra volymer redan i staterna. Fossil har kanalerna för snabbroterad volymhandel. Sedan är det en jävligt trevande etablering av Zodiac. Men där verkar extremt korta limiteringar och historiens vingslag göra sitt.
Tror de kommer hitta formen. Men jag skiter i hur stora de blir. De skivor jag kanske njuter allra mest av är inga storsäljare. Men de passar just mig...
Ojdå, mycket bra!!Amen!
Å behold my Charcoal!
Jag är fan pinsamt glad idag!!!![]()
Gott jobbat! Happy endingGlömde bild på klockan
Bytet gick utmärkt och nu tickar den igen![]()
Absolut och det lämnade mersmakGott jobbat! Happy ending
Mmmmmm bagatell. Visst är den underbar...Absolut och det lämnade mersmak
Köpte en till kort efter
![]()
Ja den är grymMmmmmm bagatell. Visst är den underbar...
Ja här gillar vi happy endingsGott jobbat! Happy ending
Klok kille !Absolut och det lämnade mersmak
Köpte en till kort efter
![]()