• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
IMG_20180808_173844.jpg
IMG_20180808_173608.jpg
Det va vit bakelit! Vit ring! Jag blev glad! Wiiiii
Supercrisp, grattis

När vi lix är inne på bra affärer, vad tror ni om Zodiac på sikt? Med släpp som Re-Issues av deras giganter, nya Cronon, Olympos osv så har jag en känsla av att folket kommer att öppna ögonen för Zodiac ( igen! )

Är jag helt ute och cyklar, eller har jag någon känsla i mina tankar?
Zodiac är ju vinnare hos oss inbitna, och kommer alltid vara. Men tänker på den stora skaran..

När vi lix är inne på bra affärer, vad tror ni om Zodiac på sikt? Med släpp som Re-Issues av deras giganter, nya Cronon, Olympos osv så har jag en känsla av att folket kommer att öppna ögonen för Zodiac ( igen! )

Zodiac är ju vinnare hos oss inbitna, och kommer alltid vara. Men tänker på den stora skaran..
Tror de snurrar bra volymer redan i staterna. Fossil har kanalerna för snabbroterad volymhandel. Sedan är det en jävligt trevande etablering av Zodiac. Men där verkar extremt korta limiteringar och historiens vingslag göra sitt.
Tror de kommer hitta formen. Men jag skiter i hur stora de blir. De skivor jag kanske njuter allra mest av är inga storsäljare. Men de passar just mig...

Tror definitivt att dom är på rätt spår. Mycket intressant både på automat och quartzsidan. Nya quartzchronon är ju mumma. Fattas bara någon AD i Sverige för dom som vill klämma och smaka på en.

Tror de snurrar bra volymer redan i staterna. Fossil har kanalerna för snabbroterad volymhandel. Sedan är det en jävligt trevande etablering av Zodiac. Men där verkar extremt korta limiteringar och historiens vingslag göra sitt.
Tror de kommer hitta formen. Men jag skiter i hur stora de blir. De skivor jag kanske njuter allra mest av är inga storsäljare. Men de passar just mig...
Att det rullar på bra i USA är jag absolut med på, dom giriga jävlarna ( :) ) tar ju allt fint!
Sen kan man väl på gott o ont hoppas på att Fossil slänger upp en eller ett par ADs i Sverige. Men det är som du säger, giganterna intresserar mig sällan. Så hur som spelar väl egentligen ingen roll, bara skoj om tillgängligheten blev lättare. Samt att priserna är på väg upp kan vi ju alla vara eniga om.

Nu har semesterlugnet börjat infinna sig och det börjar bli dags att göra mitt första inlägg i denna tråd. Köpte min första zodiac i våras när eric jajjamensan sålde en klocka som behövde nytt urverk. Men en stark känsla av äventyr så slog jag till, hade aldrig ägt en zodiac och hade aldrig bytt ett urverk. Challenge accepted. Blev dock bara en bild under bytet då tankarna var fyllda av panik och ångest

Bilagor

• 20180531_191839.jpg
    20180531_191839.jpg
    138 KB · Visningar: 0
Tillbaka
Topp