Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Godmorgon![]()
God morgon!
![]()
Fantastisk komboGodmorgon!
![]()
Mitt i prick den kombon. Jag körde den själv.Godmorgon!
![]()
Fantastisk kombo.
Mitt i prick den kombon. Jag körde den själv.
Tavlan är magisk. Den ska inte vila länge i någon låda, den är redo för alla sorters galenskap!God eftermiddag! Dags för unga SD att hänga med på utflykt. Några andra som gömts för länge i byrålådan?
![]()
Konkurrensen har varit hård men isolering skapar galenskapTavlan är magisk. Den ska inte vila länge i någon låda, den är redo för alla sorters galenskap!![]()
Som att gråta ut om våndan att sluta snusa på Svensk Tobaks hemsida...Lite sugen på en sliten gammal sjövarg men borde inte klippa den .... Så jobbigt...
Jag förstår känslan, rastlös...Rotar runt, ändrar om och planerar nytt.
Otålig och rastlös så därför säljes nu även min fantastiska och hyfsat unika
"Geting-chrono" om någon är intresserad. Bara att dra iväg ett pm så löser vi det. Kan även fixa ett paketpris om man även skulle vara intresserad av min V Wolf som ligger på köp&sälj.
![]()
![]()
![]()
![]()
Hade det bara inte varit för ni vet vad, så hade jag köpt bägge på studsRotar runt, ändrar om och planerar nytt.
Otålig och rastlös så därför säljes nu även min fantastiska och hyfsat unika
"Geting-chrono" om någon är intresserad. Bara att dra iväg ett pm så löser vi det. Kan även fixa ett paketpris om man även skulle vara intresserad av min V Wolf som ligger på köp&sälj.
![]()
![]()
![]()
![]()
Den där gitarren som är mer dekoration vid det här laget, finfälgarna i garaget från förra bilen, sälj ALLT! KÖP ZODIACHade det bara inte varit för ni vet vad, så hade jag köpt bägge på studs![]()
Hahaha, min American Standard Fender Stratocaster säljer jag aldrig. Och nån bil har jag som tur är inteDen där gitarren som är mer dekoration vid det här laget, finfälgarna i garaget från förra bilen, sälj ALLT! KÖP ZODIAC
Ja visst fasen är dom bra. Rent av makalöst bra. Har nog lite klock-adhd i perioder. Däremot så säljer jag inte min lime-bagatell och panda-chrono. Dom har satt djupast spår och gjort störst avtryck på mig av någon anledning. Ja anledningen är ju så klart att dom är djävulskt braJag förstår känslan, rastlös...
MEN! Gör inte samma misstag som jag och sälj av alla Zodiacs, du älskar dom ju och kommer att vilja skaffa igen och det är inte alltid sådär tvärenkelt. Bara ett tips i all välmening, behåll en av dom!
Båda är jätte fina förresten, och hoppas att det nya du är på jakt över blir toppen också!
Glömde att du hade dom också! Då är du safe, lovar att Zodiac abstinensen inte är att leka med !Ja visst fasen är dom bra. Rent av makalöst bra. Har nog lite klock-adhd i perioder. Däremot så säljer jag inte min lime-bagatell och panda-chrono. Dom har satt djupast spår och gjort störst avtryck på mig av någon anledning. Ja anledningen är ju så klart att dom är djävulskt bra.
Stackarn! Du får ta hand om dina ZodiacsCompression är lite deppig för att 9200an får så mycket tid, måste åtgärda det snart..
![]()
Baksidan med en polyamorös livsstil...Compression är lite deppig för att 9200an får så mycket tid, måste åtgärda det snart..
![]()
Byte istället mot en Compressor?Hahaha, min American Standard Fender Stratocaster säljer jag aldrig. Och nån bil har jag som tur är inte
![]()
Byter den bara mot en:Byte istället mot en Compressor?![]()
Den är stilig, påminner mycket om Heuer i rätt riktning men det är en svårslagen målbildDen ser jävla trevlig ut Chronon alltså!
![]()
Bra band!Den ser jävla trevlig ut Chronon alltså!
![]()
It's alive, it's alive, mu hu ha ha haDen ser jävla trevlig ut Chronon alltså!
![]()