Vill haaaaTradera!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill haaaaTradera!
![]()
Köööööp då!Vill haaaa
Är ju lång tid kvar, jag ska jobba på denKöööööp då!
Så jag kan köpa det jag vill HAAAAA!
Klart du gjorde, eller.... Ja... Ehm..Varje gång du lägger ut bilder på den där måste jag sätta mig i skräddarställning och titta på min Compression. Gjorde jag rätt som sålde? Var det fel?
Så lägg av nu!
Alltså det är två magiska Compression moddar. Den du har och den på bild här. Jag tycker den mörka blå och likaså buteljgröna bezeln får en extra dimension mot svart tavla. Rysligt fina.Klart du gjorde, eller.... Ja... Ehm..
Vi kan väl bara konstatera att den är grym, helfestlig rent sagt![]()
Kan bara instämma. Dom är brutalt bra båda två, den gröna bezelen är något speciellt. Jätte fin bild dessutom!Alltså det är två magiska Compression moddar. Den du har och den på bild här. Jag tycker den mörka blå och likaså buteljgröna bezeln får en extra dimension mot svart tavla. Rysligt fina.
![]()
Så ska det se utBlev sugen på Jubileet efter bilden på Erics Compression så slängde på den till 9200an igen. Gillar den som attan på nato / läder OCH länk, den kommer att äta band i höst och vinter.
Zodiacs Jubilee är förövrigt verkligen fantastiskt!
![]()
Verkligen. Leta reda på en! En riktig Pang-klocka.Så ska det se ut
Den låten, samtidigt som man kollar saknade klockor = dubbel ångest....Har svår post-sälj-ångest ikväll.
Kontemplerande denna försäljning lyssnar jag på: https://open.spotify.com/track/6PrKZUXJPmBiobMN44yR8Y?si=mSCyiURYQ6uH3mYrE6a5Qw![]()
Precis! Den är bortrövad från tråden. Så jävla kallt.Den låten, samtidigt som man kollar saknade klockor = dubbel ångest....
Synd att inte den där finns kvar i tråden, tycker den är jäkligt kul!
Men....https://open.spotify.com/track/5n6RDaGFSN88oRWuGtYAIN?si=TWYOfCysRAC_xaLRgt4U4QDen låten, samtidigt som man kollar saknade klockor = dubbel ångest....
Synd att inte den där finns kvar i tråden, tycker den är jäkligt kul!
Kollektivt självmord på g
Det är detta som kallas för levande legendBlev sugen på Jubileet efter bilden på Erics Compression så slängde på den till 9200an igen. Gillar den som attan på nato / läder OCH länk, den kommer att äta band i höst och vinter.
Zodiacs Jubilee är förövrigt verkligen fantastiskt!
![]()
Ska vi göra det på 3 eller är det 1 2 3 och sen...Kollektivt självmord på g
Missar pride i väst men partajade i Sthlm så baksmällan hänger kvar än idag.Prideparade idag.
![]()
All in!!!Nu kör vi!
Hejja Team Z!
![]()
Lycka tillNu kör vi!
Hejja Team Z!
![]()
Och jag hoppas du inte låter klockan ligga kvar när du skickar in smeten. Då ska du fan ha royal flush.Nu kör vi!
Hejja Team Z!
![]()
Än så länge är den säker, vi får se hur kvällen utvecklas..Och jag hoppas du inte låter klockan ligga kvar när du skickar in smeten. Då ska du fan ha royal flush.