Måste erkänna att jag gillade första säsongen av Orange is the new black hahaTror att kolla på färg som torkar är roligare![]()
Första Zodiacen jag såg, fastnade i minnet och nu på handledenDen där tavlan skojar man inte bort, så jäkla fin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste erkänna att jag gillade första säsongen av Orange is the new black hahaTror att kolla på färg som torkar är roligare![]()
Första Zodiacen jag såg, fastnade i minnet och nu på handledenDen där tavlan skojar man inte bort, så jäkla fin.
Så JÄVLA cool. Blir ju kalas som tatuering!Snart har jag en Sea Wolf på handleden for life.
Denna bild gick till tatuerare jag brottas med för ”tolkning”.
![]()
Sweet!Snart har jag en Sea Wolf på handleden for life.
![]()
Riktigt nice den där.Vägrar måndag med bagatell...![]()
Bra jobbat! Ser bra utDetta har jag skrapat ihop under det halvår jag aktivt kollat efter Zodiacs.![]()
Nämen, nämen, nämen...Detta har jag skrapat ihop under det halvår jag aktivt kollat efter Zodiacs.![]()
Vem är din tatuerare?Snart har jag en Sea Wolf på handleden for life.
![]()
Vem är din tatuerare?
Polaren Pär Den Gamla SkolanVem är din tatuerare?
Fint, otroligt duktig. Det är en liten men nobel klick det där, tatuerare-brottarePolaren Pär Den Gamla Skolan
Ah, du känner till honom. Jag hade inte en aning innan snacket började gå på klubben.Fint, otroligt duktig. Det är en liten men nobel klick det där, tatuerare-brottare![]()
Inbjudande dekolletageDetta har jag skrapat ihop under det halvår jag aktivt kollat efter Zodiacs.![]()
Najs, min släkt på pappas sida kommer därifrån![]()
Idag är vi påväg mot metropolen Ekenäs
Har inte kollat så noga på det. Det enda jag vet är att min skiner som en fluorescerande limeklyfta oavsettDet finns ju ett par bagateller i tråden, har alla lite ojämn lyssmassa eller är det bara min?(syns bara i mörkret så skippar bild)![]()
Kan nog föreställa migHar inte kollat så noga på det. Det enda jag vet är att min skiner som en fluorescerande limeklyfta oavsett.
Ska kolla min vid tillfälle.Kan nog föreställa migLime är nog en av de bästa färgerna.
Tänkte se om jag ska skriva en recension och hoppas på att det bara är mitt ex som har den fläckiga lyssmassan![]()