Snyggaste jag sett. Kan nästan tro att den är levande. Snyggt jobbat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggaste jag sett. Kan nästan tro att den är levande. Snyggt jobbat.
Asgrym. Grattis till en välgjord tatuering.
Brunt mocka skulle sitta som handen i handsken under höst och vinter!Nu under sommaren har man ju sett sjuka band och zodde kombinationer, men hur är det när hösten börjar närma sig vad väljer vi då?
Sea dragon reissuen med grön tavla och brunt läder med röda stygn? Någon som sitter med inspirations bilder?
Om instruktionen varit; life-like hade jag varit klart besviken...Snyggaste jag sett. Kan nästan tro att den är levande. Snyggt jobbat.
Tänkte släppa den här rackaren som jag köpte av Eric (vem annars) för några månader sedan.
Någon som är sugen?
![]()
Förstod nog det. I vilket fall var den supercool.Om instruktionen varit; life-like hade jag varit klart besviken...
Givetvis. Tänkte att eventuella intressenter skulle PMa i sådanafallBeror på priset.![]()
Sjukt snygg är den
Den är underbar! Klart du ska slå till! Pengarna ska ju rulla säger dom.... Vi hittar på något braSluta nu. Jag har inte rååååååd.
PS. Skoja bara om att du ska sluta. Klart den ska visas för världen men jag blir samtidigt arg för att jag inte kan köpa den.
Känner samma sak..Sluta nu. Jag har inte rååååååd.
PS. Skoja bara om att du ska sluta. Klart den ska visas för världen men jag blir samtidigt arg för att jag inte kan köpa den.
Bjuder på en till, bara för att retas lite..Känner samma sak..
Skicka den till mig bara...Bjuder på en till, bara för att retas lite..
![]()
Absolut! Inga problem, det vet duSkicka den till mig bara...
Så snyggt, vart får man tag på spännet!
Förekom bara till en Sea Dragon som utgått.
Så med andra ord inte så lätt att få tag på, som med allt annat som har med Zodiacs att göra!Förekom bara till en Sea Dragon som utgått.
Whut!Idag hade chefen på sig sin bagatell![]()
Mycket bra kombo.Trevlig mod![]()