Den jag köpte av dig, hulkenWhut!
Vilken färg? Med eller utan ditt inflytande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den jag köpte av dig, hulkenWhut!
Vilken färg? Med eller utan ditt inflytande?
AaaahDen jag köpte av dig, hulken![]()
Hahah jag försökte köpa tillbaks den men han har bara den så det sket sig..Aaaah
Tänkte om det var någon jag sålt till. Så man kunde förstöra ditt liv via din chef. Live drönare style...
Tyngsta skivan dom gjort. Körde den på jobbet igår kväll. Deras nya skiva "Firepower" går inte heller av för hackor.Nu är det decibel som gäller !
![]()
Syns inte så ofta. Känns underskattade.Fingrat lite på min gamla V8:a hemma hos brorsan, kliar lite i fingrarna
![]()
![]()
Vart förskaffade du denna hårding?Riktigt trevlig
![]()
Från en grekisk Zodiac-hallickVart förskaffade du denna hårding?![]()
Satan va bra den är. Snurrar till i huvudet. Mmm. Vi står förövrigt på samma bas nu du och jaghttps://klocksnack.se/threads/zodiac-super-sea-wolf-53-skin.97939/#post-2479685
~Kom och köp konserverad gröt !
Eller hur! Förbaskat bra den där (men bandhornen är för långa)!https://klocksnack.se/threads/zodiac-super-sea-wolf-53-skin.97939/#post-2479685
~Kom och köp konserverad gröt !
Vad blev det för studier?Eller hur! Förbaskat bra den där (men bandhornen är för långa)!
Jag har ju dessutom en uppsjö av naton och gummin, ja t.o.m. gumminatot, som passar perfekt på den.
Ursäkta min bristande närvaro i tråden men jag har börjat studera och det går inte att surfa bort 2-3h om dan längre. Annat var det när jag jobbade, rena semestern jämfört med nu.
LäkareVad blev det för studier?
Jag behöver hjälp direkt. Har avyttra allt och är förvirrad med begynnande ångest. Går det över?
Ångest går över med sprit.Jag behöver hjälp direkt. Har avyttra allt och är förvirrad med begynnande ångest. Går det över?
Öpp, öpp, öppÅngest går över med sprit.
Det är sen gammalt!
Eller vad fan, köp min Gmt Rootbeer så slipper du kallsvetten. Du får en rödpeng i rabatt bara för att jag missade repan i glaset på Lime-draken.Jag behöver hjälp direkt. Har avyttra allt och är förvirrad med begynnande ångest. Går det över?
Tackar farbror doktorn för snabb konsultation. Har dock redan provat receptetÅngest går över med sprit.
Det är sen gammalt!
Du vet vart de finns/kommer finnasJag behöver hjälp direkt. Har avyttra allt och är förvirrad med begynnande ångest. Går det över?
Roligt! Hoppas att du trivs med utbildningen!
Farligt farligtÖpp, öpp, öpp
Akta! Snart har du sparkat igång trådens egna spritdemon...
Absolut, känner mig trygg i det ocksåDu vet vart de finns/kommer finnas![]()
Wait for it, wait for it....Öpp, öpp, öpp
Akta! Snart har du sparkat igång trådens egna spritdemon...
Förlåt, jag ljög. Det ska inte upprepas, jag ville bara veta hur det kändes att vara läkarstuderande.Roligt! Hoppas att du trivs med utbildningen!
Inte läkare, inte ens veterinär? Din charlatan. Jag som öppnade mig totaltFörlåt, jag ljög. Det ska inte upprepas, jag ville bara veta hur det kändes att vara läkarstuderande.
Jag läser fastighetsförvaltning. En yh-utb på 2,5år.
Trevlig helg
Ps. Glömde att nämna att själv så studerar jag till raketingenjör och psykolog, på komvux. DsInte läkare, inte ens veterinär? Din charlatan. Jag som öppnade mig totalt.