Det låter lite som Kurt Olsson.Ps. Glömde att nämna att själv så studerar jag till raketingenjör och psykolog, på komvux. Ds
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det låter lite som Kurt Olsson.Ps. Glömde att nämna att själv så studerar jag till raketingenjör och psykolog, på komvux. Ds
Min husgud och idol. Själv heter jag Rolf Mjunstedt egentligen.Det låter lite som Kurt Olsson.
Bra, då kan ju du fixa läkarsprit åt alla i tråden
Rolf Allan Mjunstedt, en gigant! En titan! En härförare!Min husgud och idol. Själv heter jag Rolf Mjunstedt egentligen.![]()
Passa dig för sån skit! Tuborg Guld och Robban Broberg är receptet för en lyckad tisdagkväll.Bra, då kan ju du fixa läkarsprit åt alla i tråden![]()
Nog det bästa som visats i en svensk tv-kanal. Nej nu har jag inte tid mer, ska ner och handla på Rolands Kött & VideoRolf Allan Mjunstedt, en gigant! En titan! En härförare!
Hmmm, alla rätt! Kvinnor med tatueringar och Zodiacs...![]()
Frun håller stilen missinassen
Snyggt! Vad har du för höjd på den där? Sitter det valjoux 7750 verk i?Trevlig kväll!![]()
Yes är ett 7750 ganska höga klockorSnyggt! Vad har du för höjd på den där? Sitter det valjoux 7750 verk i?
YupHmmm, alla rätt! Kvinnor med tatueringar och Zodiacs...
Det underlättar att jobba när man har en så fin klocka på armen...![]()
Då var man på jobbet igen...
True storyDet underlättar att jobba när man har en så fin klocka på armen...![]()
Den är grann den där. Hur ser prisbilden ut? Och hur svårt är det att få tag på en länk?![]()
Då var man på jobbet igen...
Tack ja den är trevlig. Svårt att ge en prisbild då det inte finns så många i rotation i Sverige utan det är kanske mer tillfälle, men jag har sett dom från 6-7K till 18K!! på bukten. Min kom på länk så jag har aldrig jagat en men dom finns därute...någonstans.Den är grann den där. Hur ser prisbilden ut? Och hur svårt är det att få tag på en länk?
TackarTack ja den är trevlig. Svårt att ge en prisbild då det inte finns så många i rotation i Sverige utan det är kanske mer tillfälle, men jag har sett dom från 6-7K till 18K!! på bukten. Min kom på länk så jag har aldrig jagat en men dom finns därute...någonstans.
Inte braHar ju ingen Zodiac ännu![]()
Ändra på det då!Har ju ingen Zodiac ännu![]()
Du får en Z av mig mot en andel i ditt hus.