Är det någon på KS som sitter på en äldre Zodiac-kronograf anno 60/70-tal? Hjälp en lat j-vel att slippa plöja +400 sidor 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åh fy för h-e. Kan du dricka sånt rävgift? Får ståpäls vid bara tanken.Who is gonna kröka tonite ?
![]()
Kittlar dödsskönt i kistan !Åh fy för h-e. Kan du dricka sånt rävgift? Får ståpäls vid bara tanken.
Tror jag säkert. Både på väg ner och uppKittlar dödsskönt i kistan !
Jag spyr aldrig längre av sprit, inte sedan jag började med min adhd mediciner. Blir inte bakfull heller.Tror jag säkert. Både på väg ner och upp![]()
Låter ju faktiskt lite småtrevligt. Ta't lugnt baraJag spyr aldrig längre av sprit, inte sedan jag började med min adhd mediciner. Blir inte bakfull heller.
M.a.o rent livsfarligt, men det är det ju att leva hursomhelst![]()
Det gör jag aldrig, det är sedan urminnes.Låter ju faktiskt lite småtrevligt. Ta't lugnt bara![]()
Annars har du ju den här, rätt fin nypdroducerad kronograf från Zodiac. Dock Quartz.Vet inte hur många gånger jag surfade in på den här, men nu är den såld hur som helst så då slipper man fundera längre
![]()
Annars har du ju den här, rätt fin nypdroducerad kronograf från Zodiac. Dock Quartz.
![]()
Gillar verkligen den gröna nyansen.Blev ett blixtebrott men den glänser ju..![]()
Nu ska du få höra här. Har en specialare till dig som jag tror passar. Finns Spotify på Island så sätt på "Pictures of home-live" med Don Airey och från plattan One of a kind. Full patte på stereon och texten kommer här så du kan sjunga medDet är då fasenimig då ingen hålla låda i tråden ikväll, ingen här som gillar King Diamond ??
Du äter inte klockor men du dricker gärna ur!Who is gonna kröka tonite ?
![]()
Jag vet mycket väl vilken denna sång ärNu ska du få höra här. Har en specialare till dig som jag tror passar. Finns Spotify på Island så sätt på "Pictures of home-live" med Don Airey och från plattan One of a kind. Full patte på stereon och texten kommer här så du kan sjunga med.
Somebody's shouting
Up at a mountain
Only my own words return
Nobody's out there
It's a deception
When will I ever learn?
I'm alone here
With emptiness eagles and snow
Unfriendliness chilling my body
And whispering pictures of home
Wondering blindly
How can they find me
Maybe they don't even know
My body is shaking
Anticipating
The call of the black footed crow
I'm alone here
And taunting with pictures of home
Here in this prison
Of my own making
Year after day I have grown
Into a hero
But there's no worship
Where have they hidden my throne?
I'm alone here
And screaming out pictures of home
Lyssna på denna versionen. Bättre än originalet. Låt Hammond-orgeln ljuda över nejderna.Jag vet mycket väl vilken denna sång är
~Skriker ut bilder från hemmet....
Jamen hallå nu svär du fanimej i kyrkan...Lyssna på denna versionen. Bättre än originalet. Låt Hammond-orgeln ljuda över nejderna.
Jag kanske tog i där, men lika bra då. Minst.Jamen hallå nu svär du fanimej i kyrkan...
Alltså hallå.. Ronnie James Dio mot... Vemfaesen kompis ???Jag kanske tog i där, men lika bra då. Minst.
Ian Gillan sjöng väl på originalet om jag inte har fel för mig. Dio sjöng i Sabbath.Alltså hallå.. Ronnie James Dio mot... Vemfaesen kompis ???
Glenn är gravt underskattad, underbar basist och tillika säregen sångare !!!Ian Gillan sjöng väl på originalet om jag inte har fel för mig. Dio sjöng i Sabbath.
Däremot Glenn Hughes och David Coverdale... Bra grejor det.
Fantastisk sångare och en av minaGlenn är gravt underskattad, underbar basist och tillika säregen sångare !!!
Jag har sedan oktober 2017 lidit av diskbråck, så jag förstår till fullu din smärta. Det jag själv kan och klarar av att göra är att simma 500 meter hemma i den lokala simhallen. Det gör smärtan något mer uthärdlig.Fantastisk sångare och en av mina
husgudar. Tjolahopp nu ska jag försöka borsta mina tänder. Inte så svårt tänker ni.
Jo, har nämligen fått en diskförskjutning på vänster sida av käken så gapa, äta och prata är ett minne blott(nästan).
Diskbråck i ansiktet, ja skratta ni....
Är du i min ålder broder ? Jag är 1973 modell...Fantastisk sångare och en av mina
husgudar. Tjolahopp nu ska jag försöka borsta mina tänder. Inte så svårt tänker ni.
Jo, har nämligen fått en diskförskjutning på vänster sida av käken så gapa, äta och prata är ett minne blott(nästan).
Diskbråck i ansiktet, ja skratta ni....