Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men Eric, Page and Cooper har ju redan varit på tal på sidan 364. Har du tappat greppet helt?Pung! Hade inte en aning.
But why not 42? And 16 mm thick... not sureI want one
Skyller på mitt skadade öga och övriga kognitiva nedsättningar brottningen fört med sig.Men Eric, Page and Cooper har ju redan varit på tal på sidan 364. Har du tappat greppet helt?Då gällde det Zodiac grand rally. Går det upp ett Liljeholmens nu?
Du får lära dig lyssna istället så kans....nej förlåt vad säger jag. Tänkte inte på blomkålsöronenSkyller på mitt skadade öga och övriga kognitiva nedsättningar brottningen fört med sig.
Me tooBut why not 42? And 16 mm thick... not sure
Maybe it would work as a vacation Queen
Alla här vet säkert om detta men här finns dom i Europa. https://www.pageandcooper.com/brands/zodiac-watches/?_route_=brands/zodiac-watches/&p=1
GÖR DET!Uh-la-la. Verkar som att man kan förbeställa melon-kompressorn också!
Ja det är inte helt omöjligt faktiskt. Vattenmelonen är ju döläcker. Eller väntar jag in gubbrassel TT compen som fick mig att styvna till avsevärt. En zodiacdykare blir det, frågan är bara vilken.GÖR DET!
Smaskig. Är det orginalmesh?
yes it is, one of the best mesh I have ever seen.Smaskig. Är det orginalmesh?
Double like on that
Hur upplever du den på handleden t.ex. jfr en Seiko Turtle? denna 1mm mindre i dameter men ett par mm tjockare...
Jäkligt bra liknelse med paddan, den jämförelsen kan många relatera till!Hur upplever du den på handleden t.ex. jfr en Seiko Turtle? denna 1mm mindre i dameter men ett par mm tjockare...
It feels goood, but it is not like a turtle seiko, the back is not flat but it is comfortable to wear. The watch it is a littler bit heavy, more than the compression, but I like heavy watches. the overall shape is more oval so it actually doesn't look big.Hur upplever du den på handleden t.ex. jfr en Seiko Turtle? denna 1mm mindre i dameter men ett par mm tjockare...
The turtle wears smaller than its size and I thought this would wear similar. My concern would be the thickness. The turtle sits down well on the wrist but how is this in comparison? This one is looks much much nicer thoughIt feels goood, but it is not like a turtle seiko, the back is not flat but it is comfortable to wear. The watch it is a littler bit heavy, more than the compression, but I like heavy watches. the overall shape is more oval so it actually doesn't look big.
yes I think it wears smaller. For the thickness, it is thick but thickness is also hidden by the shape of the watch. divided to 3 parts.The turtle wears smaller than its size and I thought this would wear similar. My concern would be the thickness. The turtle sits down well on the wrist but how is this in comparison? This one is looks much much nicer though![]()
Thanks for sharing the photo in profile. Understand your comments perfectly now! Typically the rounded part closest to the wrist makes it wear more comfortably and decreases the thickness somewhat.yes I think it wears smaller. For the thickness, it is thick but thickness is also hidden by the shape of the watch. divided to 3 parts.
![]()
Det var jag som tog hem den färgglada skönheten, det blir min första (men troligtvis inte sista) zodiac.![]()
Vem knep den? Grattis!
Bagatellen är en inkörsport till tyngre grejor. Ingen återvändo nu, tro mig. Bara att blunda och låta det skölja över digDet var jag som tog hem den färgglada skönheten, det blir min första (men troligtvis inte sista) zodiac.
Wow! Det där är en rejäl trofé att ha som sin första Z. Jag hoppas att du kommer trivas med den.Det var jag som tog hem den färgglada skönheten, det blir min första (men troligtvis inte sista) zodiac.
Grattis!!!!!!!Det var jag som tog hem den färgglada skönheten, det blir min första (men troligtvis inte sista) zodiac.
Är det någon låt som man har missat?Jag bryter nacken av din häst.