42 mm va? För stort för mig tyvärr.4500kr för båda! Passa på!
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
42 mm va? För stort för mig tyvärr.4500kr för båda! Passa på!
![]()
![]()
![]()
Skulle dock säga, utan att egentligen veta- att dom bäst jäkligt bra! Trots sina 42mm..42 mm va? För stort för mig tyvärr.Galet snygga annars!
Den brutala sanningen är att man måste prova en Sea Dragon Chron. Sådan är lagen!42 mm va? För stort för mig tyvärr.Galet snygga annars!
Jag fattar. Men nu ska jag tillåta mig att njuta av den sjödrake jag har. Den imponerar faktiskt ännu mer så här dag två, i nyktert förmiddagsljus. Den som tror att en sån ser "billig" ut kan stoppa upp den uppfattningen i lämpligt hål, för den är så extremt gedigen på alla punkter och utstrålar toppkvalitet.Den brutala sanningen är att man måste prova en Sea Dragon Chron. Sådan är lagen!
![]()
Riktigt grymma och upplevs som mindre än 42 då de saknar vanliga luggar.42 mm va? För stort för mig tyvärr.Galet snygga annars!
Perfect match! Även under vår, höst och för att lysa upp vintern med. 10 av 10!Finkar nog bra på sommaren...
![]()
Promenad. 1 timme säger vridringen
![]()
Fast länken är ju bara så bra. Smalnar av bekvämt och det fjäderbelastade spännet är toppen. Först tyckte jag det var lite kladdigt men visade sig att jag glömt plasta av baklocketPerfect match! Även under vår, höst och för att lysa upp vintern med. 10 av 10!
Bra val!På operationsbordet. Har bestämt mig för att ge den en chans!
![]()
Hear hearDen brutala sanningen är att man måste prova en Sea Dragon Chron. Sådan är lagen!
![]()
Så jefla bra...både klockan och promenaden... fast mest klockanPromenad. 1 timme säger vridringen
![]()
Det fjäderbelastade låset är helt underbart. Fattar inte att inte fler tillverkare anammat idén faktiskt, hur som helst- grattis än en gång till en magisk klocka, som du dessutom är ensam omFast länken är ju bara så bra. Smalnar av bekvämt och det fjäderbelastade spännet är toppen. Först tyckte jag det var lite kladdigt men visade sig att jag glömt plasta av baklocket![]()
Japp.Bra val!
Ja det är en trevlig rackare!Så jefla bra...både klockan och promenaden... fast mest klockan![]()
Tack igen då! Ja jag kanske är själv om den här färgsättningen. Kommer nog fortsätta bildbomba en del för att ge mig på en mini-recension om några dagar.Det fjäderbelastade låset är helt underbart. Fattar inte att inte fler tillverkare anammat idén faktiskt, hur som helst- grattis än en gång till en magisk klocka, som du dessutom är ensam om![]()
Blått är fortfarande flott..
![]()
Kanon! Hoppas tråden får behålla både dig och klockan.Tack igen då! Ja jag kanske är själv om den här färgsättningen. Kommer nog fortsätta bildbomba en del för att ge mig på en mini-recension om några dagar.
Ja med den här kanontrevliga tråden kan man iaf inte vara utan. Har ju lurkat runt här med abstinens i omgångar.Kanon! Hoppas tråden får behålla både dig och klockan.
Jag lurkar här likaså, mest full iochförsig men alltid rättfram och ärlig.Ja med den här kanontrevliga tråden kan man iaf inte vara utan. Har ju lurkat runt här med abstinens i omgångar.
Samma klocka, annat ljus. Layers man...layersBlått är fortfarande flott..
![]()
Lite fyllkommenterande och ADHD är oftast välkommet här....Jag lurkar här likaså, mest full iochförsig men alltid rättfram och ärlig.
Någon Zodiac har jag inte heller![]()
FlavourJag lurkar här likaså, mest full iochförsig men alltid rättfram och ärlig.
Någon Zodiac har jag inte heller![]()
Stabilt! Som dr Alban brukar säga
Motörhead!Read 'em and weep, the dead mans hand again.
Grymt fin den där! Mitt hjärta slår dock några extra slag för den med röd tavla..Börjar få lite kli i köpta en igen... någon som har en ZO9904 till salu?![]()
this bastard is so difficult to find these days.Börjar få lite kli i köpta en igen... någon som har en ZO9904 till salu?![]()