• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
4500kr för båda! Passa på!
P_20181002_180052.jpg

P_20181002_180126.jpg

P_20181002_180144.jpg
42 mm va? För stort för mig tyvärr. :( Galet snygga annars!

Den brutala sanningen är att man måste prova en Sea Dragon Chron. Sådan är lagen!
;)
Jag fattar. Men nu ska jag tillåta mig att njuta av den sjödrake jag har. Den imponerar faktiskt ännu mer så här dag två, i nyktert förmiddagsljus. Den som tror att en sån ser "billig" ut kan stoppa upp den uppfattningen i lämpligt hål, för den är så extremt gedigen på alla punkter och utstrålar toppkvalitet.

Fast länken är ju bara så bra. Smalnar av bekvämt och det fjäderbelastade spännet är toppen. Först tyckte jag det var lite kladdigt men visade sig att jag glömt plasta av baklocket:)
Det fjäderbelastade låset är helt underbart. Fattar inte att inte fler tillverkare anammat idén faktiskt, hur som helst- grattis än en gång till en magisk klocka, som du dessutom är ensam om :)

Det fjäderbelastade låset är helt underbart. Fattar inte att inte fler tillverkare anammat idén faktiskt, hur som helst- grattis än en gång till en magisk klocka, som du dessutom är ensam om :)
Tack igen då! Ja jag kanske är själv om den här färgsättningen. Kommer nog fortsätta bildbomba en del för att ge mig på en mini-recension om några dagar.

Tillbaka
Topp