Eric Jajjamensan P
Jaktledare
Underbar bagatell! Grattis! Välkommen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Jag är EXTREMT nöjd!Underbar bagatell! Grattis! Välkommen!
Välkommen till värmen!Tack! Jag är EXTREMT nöjd!
Ett stort grattis till en grym klocka samt till att du funnit portalen till en djupare djungelDet har varit en underbar resa med fantastiska klockor som delmål. Men nu är det dags. Rak i ryggen, stolt, med ett leende på läpparna och med dådkraft i blick, får jag nu stiga in genom den Klocksnackska pärleporten. På min handled sitter en Zodiac. Jag har hittat hem.
Alla andra dinkor behåller jag givetvis - alla vet ju att omväxling förnöjer - men den här godbiten kommer nog vara preferred choice fortsättningsvis. Faktum är att bilder inte gör klockan rättvisa.
/MattiasKV
![]()
Tack! Faktum är att den överträffar mina (högt ställda) förväntningar många gånger om.Ett stort grattis till en grym klocka samt till att du funnit portalen till en djupare djungel
Sjukt bra! Stort grattis till både klocka och att du hittat KS trevligaste finrum.Det har varit en underbar resa med fantastiska klockor som delmål. Men nu är det dags. Rak i ryggen, stolt, med ett leende på läpparna och med dådkraft i blick, får jag nu stiga in genom den Klocksnackska pärleporten. På min handled sitter en Zodiac. Jag har hittat hem.
Alla andra dinkor behåller jag givetvis - alla vet ju att omväxling förnöjer - men den här godbiten kommer nog vara preferred choice fortsättningsvis. Faktum är att bilder inte gör klockan rättvisa.
/MattiasKV
![]()
Sjukt nöjd, jag säger sjukt nöjdSjukt bra! Stort grattis till både klocka och att du hittat KS trevligaste finrum.
Bagatell kan ibland vara ett missvisande namnTack! Faktum är att den överträffar mina (högt ställda) förväntningar många gånger om.![]()
Bagatell är i allra högsta grad missvisande. Lite som när man kallar diamanter "stenar"Bagatell kan ibland vara ett missvisande namn
En riktigt bra inkörtsport till de tyngre grejerna![]()
Snyggt! Grattis, men en av dem där är en dussinklockaBättre än jag trodde! Smidig som bara den och länken verkar toppenbra även om jag inte tänker korta den ännu och plasta av helt innan jag helt bestämt mig om den skall stanna...
![]()
Räcker upp en hand!Jaha vilka spottar inte i glaset ikväll ?
Sprit är så gott, men jag dricker bara på vardagskvällar.Räcker upp en hand!
Det har varit en underbar resa med fantastiska klockor som delmål. Men nu är det dags. Rak i ryggen, stolt, med ett leende på läpparna och med dådkraft i blick, får jag nu stiga in genom den Klocksnackska pärleporten. På min handled sitter en Zodiac. Jag har hittat hem.
/MattiasKV
![]()
Mm det är klurigt det där med fotografering...Försöker fånga djupet i färgen på tavlan, men det är omöjligt. Så mycket spänstigare och varmare än på bilden...
![]()
Jag är fullt medveten om att problemet knappast finns i kameran utan hos fotografenMm det är klurigt det där med fotografering...![]()
Ett par bira har det blivit. Blir förmodligen mer imorgon.Jaha vilka spottar inte i glaset ikväll ?
Som Ernst K sa: "Färgen får det att brumma som en liten humla i mitt bröst"Mm det är klurigt det där med fotografering...![]()
Ernst, pffft, mannen som snodde det subkulturellauttrycket från de homosexuella. En motsvarighet till wigger. Gaygger!?Som Ernst K sa: "Färgen får det att brumma som en liten humla i mitt bröst"![]()
Har en bild här på Ernsts bara fötter, oretuscherade och utan filter.Som Ernst K sa: "Färgen får det att brumma som en liten humla i mitt bröst"![]()
Vet vilken du menarSnyggt! Grattis, men en av dem där är en dussinklocka![]()
HahaJag är fullt medveten om att problemet knappast finns i kameran utan hos fotografen![]()
Bra!På operationsbordet. Har bestämt mig för att ge den en chans!
![]()