• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
DSC00472.JPG
Bjuder på en kvällsbild

Många glädjeämnen just nu!
Spännande att följa @1965ek s äventyr från skärseld till omvändelse (eventuellt)...
Många goa å glada som tjimmar i tråden.
Fortsatt samma vibe trots mycket nya och några avhopp (fast även om klockorna lämnar verkar det vara svårt att sluta hänga här ;) @Nilas)
Så keep on rockin’ så ska jag fortsätta mysa med min gubbklocka...
E7E41767-C8D2-4DEC-BE14-933B71327C4E.jpeg
Den klockan blir bara snyggare ju fler gånger man ser den :)

Spännande att följa @1965ek s äventyr från skärseld till omvändelse (eventuellt)...
Fortsatt samma vibe trots mycket nya och några avhopp (fast även om klockorna lämnar verkar det vara svårt att sluta hänga här ;) @Nilas)
Väldigt snygg klocka. Forumets trevligaste tråd
1539002448126123362945.jpg

Ja klockorna har lämnat men dock ej intresset för Zodiac. Blir med all säkerhet fler vad det lider. Har man en gång travat ner i forumets gillestuga så är det hyfsat svårt att ta sig upp igen, men vem vill det :D.

Ja det är kul att man får support och glada tillrop även när det blåser kallt. En otroloigt rolig sak är alla kommentarer. Varenda klocka som läggs upp kommenteras som bäst på KS! Eftersom bekräftelse är en självklar del av upplevelsen så är den här tråden bäst!

Tillbaka
Topp