Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har man den är man ursäktadHär har du vägledning i bild. Även denna gör det svårt för mig att motivera en till tvåton![]()
Hur tjock är den där? Vad är det för verk i?Bjuder på en kvällsbild![]()
Dålig bild men inte jättehög, är en 7750 i den, kan mäta höjden imorgon!Hur tjock är den där? Vad är det för verk i?
Grymt snygg! Synd bara att kronan är så låg så att priset hamnar på nästan 12K...Verkar finnas för beställning nu. Vem blir först? Jag passar iaf för trivs för bra med min och har redan en Heuer TT.
![]()
Jag hade lätt kunnat tänka mig den men den jag har är på tok för lik för att kunna motivera ett köp.Verkar finnas för beställning nu. Vem blir först? Jag passar iaf för trivs för bra med min och har redan en Heuer TT.
![]()
Den klockan blir bara snyggare ju fler gånger man ser denMånga glädjeämnen just nu!
Spännande att följa @1965ek s äventyr från skärseld till omvändelse (eventuellt)...
Många goa å glada som tjimmar i tråden.
Fortsatt samma vibe trots mycket nya och några avhopp (fast även om klockorna lämnar verkar det vara svårt att sluta hänga här@Nilas)
Så keep on rockin’ så ska jag fortsätta mysa med min gubbklocka...![]()
Väldigt snygg klocka. Forumets trevligaste trådMånga glädjeämnen just nu!
Spännande att följa @1965ek s äventyr från skärseld till omvändelse (eventuellt)...
Fortsatt samma vibe trots mycket nya och några avhopp (fast även om klockorna lämnar verkar det vara svårt att sluta hänga här@Nilas)
Tack, då kan jag föreställa mig, har haft 7750.Dålig bild men inte jättehög, är en 7750 i den, kan mäta höjden imorgon!![]()
Och den perfekta storleken på 40mmTack, då kan jag föreställa mig, har haft 7750.
Ja klockorna har lämnat men dock ej intresset för Zodiac. Blir med all säkerhet fler vad det lider. Har man en gång travat ner i forumets gillestuga så är det hyfsat svårt att ta sig upp igen, men vem vill detMånga glädjeämnen just nu!
Very niceHard to start the week. Enjoying reading your posts guys. I contribute with this picture.
![]()
40 är perfekt men 7750 tycker jag bygger nån mm för mycket på höjden.Och den perfekta storleken på 40mm
Jo den kunde fått vara lite lägre eller var man ska säga, länken är dock väldigt bra enligt mig så det hjälper till!40 är perfekt men 7750 tycker jag bygger nån mm för mycket på höjden.
Det blir viktigt med en stabil länk till en sån klocka.
Ja det är kul att man får support och glada tillrop även när det blåser kallt. En otroloigt rolig sak är alla kommentarer. Varenda klocka som läggs upp kommenteras som bäst på KS! Eftersom bekräftelse är en självklar del av upplevelsen så är den här tråden bäst!Många glädjeämnen just nu!
The perfect summer watch!Hard to start the week. Enjoying reading your posts guys. I contribute with this picture.
![]()
Får man föreslå Zodiacklockor?
Det får man sade Milos Forman.Får man föreslå Zodiacklockor?
Jack Daniels??Det får man sade Milos Forman.
Om man ändå kunde gå i idé över vintern...
Om det ändå var så roligt, nah.... har gått och fått man-fluJack Daniels??![]()
Inget roligt, men efter regn kommer solsken som du vetOm det ändå var så roligt, nah.... har gått och fått man-flu
Vart däckad utan roliga hallucinationer hela dagen typ.
Tyvärr är jag även dedikerad heliofobInget roligt, men efter regn kommer solsken som du vet.
Ja då får du nog gömma dig i en mörk och djup gejser din stackareTyvärr är jag även dedikerad heliofob![]()
Jag hasar, lågmält väsande omkring i min krypta !Ja då får du nog gömma dig i en mörk och djup gejser din stackare.