Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
What a watch and what a matchSushi time
![]()
Här har du vägledning i bild. Även denna gör det svårt för mig att motivera en till tvåton![]()
still prefer your zodiacLika som syskon alltså. Min är nu klar efter helrenovering i Kentucky. Fick bilden nedan igår sent. Skickas mot Sverige imorgon.
![]()
Verkligen lika som bärLika som syskon alltså. Min är nu klar efter helrenovering i Kentucky. Fick bilden nedan igår sent. Skickas mot Sverige imorgon.
![]()
Yes it is a great time piece!still prefer your zodiac![]()
Wow! Ingen dåligt steg in i finrummet!Nöp denna skönheten i helgen! Detta får bli mitt insteg till Zodiac-världen.Korspost från paketöppnartråden.![]()
Den från tradera??Nöp denna skönheten i helgen! Detta får bli mitt insteg till Zodiac-världen.Korspost från paketöppnartråden.![]()
Haha, du var iallafall inte ensam om att spana på denDen från tradera??
Lite feg när det gäller de gamla zodiac verken, sägs vara krångligt att servaHaha, du var iallafall inte ensam om att spana på den![]()
Grattis!Nöp denna skönheten i helgen! Detta får bli mitt insteg till Zodiac-världen.Korspost från paketöppnartråden.![]()
Vaa? Den saknar ju en prickLika som syskon alltså. Min är nu klar efter helrenovering i Kentucky. Fick bilden nedan igår sent. Skickas mot Sverige imorgon.
![]()
Snälla någon, posta snabbt en bild på en Zodiac-versionVaa? Den saknar ju en prick
rätt schysst ändå
Varsågod!Här har du vägledning i bild. Även denna gör det svårt för mig att motivera en till tvåton![]()
Tack nu känns det bra igen!Varsågod!
@nicklas_718
Det är som en riktigt bra drog...har ja hörtJoooooobbbbiiiigt. Det enda sättet jag kan beskriva zodiac.... Vill ha mer men kan inte släppa det jag har.... samtidigt så måste annat prioriteras så impuls köpa är inget alternativ men ändå så sitter jag här och dreglar vid sökandet efter nästa.... Varför?
![]()
Snyggt! Välkommen in i myset.Nöp denna skönheten i helgen! Detta får bli mitt insteg till Zodiac-världen.Korspost från paketöppnartråden.![]()
Ingen klocka, men jag hittade en Jeanrichard Aquastar djupmätare från 1956 på loppis idag. I princip nyskick med vad jag antar är originalboxen. En riktig gris!
![]()
![]()
![]()
![]()
Den från tradera??
Ja precis. Än sålänge verkar det inte vara ett haveri jag köpt iaf. Quickset funkar felfritt, likaså hacking. Gångreserv och tidshållning återstår att se. En service lär bli aktuell inom en framtid, förhoppningsvis krävs inte allt för många delar bytas då...Lite feg när det gäller de gamla zodiac verken, sägs vara krångligt att serva
Skönt att höra! Grattis till en riktigt fin klocka förresten!Ja precis. Än sålänge verkar det inte vara ett haveri jag köpt iaf. Quickset funkar felfritt, likaså hacking. Gångreserv och tidshållning återstår att se. En service lär bli aktuell inom en framtid, förhoppningsvis krävs inte allt för många delar bytas då...
Nöp denna skönheten i helgen! Detta får bli mitt insteg till Zodiac-världen.Korspost från paketöppnartråden.![]()
Fick tillfällig tillåtelse av sektledaren att missbruka tråden med fultjack.Snälla någon, posta snabbt en bild på en Zodiac-version![]()
Fick tillfällig tillåtelse av sektledaren att missbruka tråden med fultjack.
Toppen att quickset funkar. Har för mig att just datumdelen knepig att laga om den är knas.Ja precis. Än sålänge verkar det inte vara ett haveri jag köpt iaf. Quickset funkar felfritt, likaså hacking. Gångreserv och tidshållning återstår att se. En service lär bli aktuell inom en framtid, förhoppningsvis krävs inte allt för många delar bytas då...
Jo men är en av de kluriga delarnaToppen att quickset funkar. Har för mig att just datumdelen knepig att laga om den är knas.
Späder på liteFan jag måste spärra denna tråd. Börjar skapa mig ett stort sjukt behov att jag måste ha en GMT. Satan!
Vad kan en sådan gå för cirka?
Snyggt!Idag blir det lite extra bling i vardagen
![]()