• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 46 26.6%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 28.9%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.3%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.2%

• Totala väljare
    173
Tänkte kolla om någon är intresserad av en Sea Dragon charcoal, en vacker 39mm som inte gifter riktigt med min handled. Köpt den av Eric här på Z-tråden.
Sitter en original gummiband och är i väldigt fint skick. Den har inte använts sen jag prova den, något jag inte tycker denna drake inte förtjänar.
633E7CA9-4A44-41C2-AC28-D725279DBFEF.jpeg
20180828_163023 (1).jpg

Vad är tha fakking problem haha :)
Jag har hängt i denna särskilda ( i ordets rättaste bemärkelse) tråd i flera år.
Men somewhwfre sometime... Dragningskraften pekar hiååååååt !

Tänkte kolla om någon är intresserad av en Sea Dragon charcoal, en vacker 39mm som inte gifter riktigt med min handled. Köpt den av Eric här på Z-tråden.
Sitter en original gummiband och är i väldigt fint skick. Den har inte använts sen jag prova den, något gick inte tycker denna drake inte förtjänar.
20180828_163023 (1).jpg
Men bajs och åter bajs, du har ju (2018.10.11) inte kvalificerat dig för köp/sälj !

Sitter en original gummiband och är i väldigt fint skick. Den har inte använts sen jag prova den, något jag inte tycker denna drake inte förtjänar.
20180828_163023 (1).jpg
Om jag bara kunde släppa sargen och köpa... Du vill inte bjuda på lite fler bilder? Vill gärna se mer av lådan :)

Någon som är sugen på en kronograf? Vill helst att den stannar i tråden, använd kanske 5 gånger. Funderar även på att avyttra min gmt.

Inte helt bestämt mig om jag ska sälja ännu men det är lite tråkigt att de sällan används så ser nog nästan hellre att någon här som uppskattar dem mer har dem
DSC00608.JPG

DSC00614.JPG
DSC00582.JPG

Senast ändrad:
Den poppar fortfarande trots att du bombar.
Den är ju verkligt, verkligt lyckad.
Dumt att Zodiac inte fångar den bättre på egna materialet.
Det brukar vara tvärt om?
Kör!

PS satan vad flat Omegan såg ut på parbilden. Ger lite perspektiv på värde och pris!
Ja den är verkligen bättre än deras egna bilder där den ser lite platt ut. Går från svart till blåmberoende på ljus. Skall fortsätt bomba till dess jag blir tillrättavisad att det nu är nog. Men ser jag till ADHD toleransen i tråden så är jag nog mil från den gränsen än:)

Ja den är verkligen bättre än deras egna bilder där den ser lite platt ut. Går från svart till blåmberoende på ljus. Skall fortsätt bomba till dess jag blir tillrättavisad att det nu är nog. Men ser jag till ADHD toleransen i tråden så är jag nog mil från den gränsen än:)
Ha, ha, ha
Precis så är det! Den ADHD-toleranta tråden.
Och ett helvete för den i andra änden av spektrumet :D

Tillbaka
Topp