Grymt finEn Sea Wolf från det glada 60-talet!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt finEn Sea Wolf från det glada 60-talet!
![]()
Väldans trevligEn Sea Wolf från det glada 60-talet!
![]()
Som ovan sagt, fantastiskt skick! Vart fick du tag på den?![]()
Säg till om den ska vandra vidare, kan vara intresserad isåfall!Köpte den faktiskt här på KS! Har insett att den nästan är i oförskämt bra skick, den tidigare ägaren äger bara vintage som har hanterats med kärlek. Kan även tillägga att det är en ursprunglig JB Champion-länk som sitter på.
Det tror jag inte...ganska övertygad om att vi skulle vara bildbombade om så var fallet.Någon i tråden som äger en Grandrally och som vill dela med sig av lite bilder och intryck?
![]()
![]()
![]()
![]()
Sant! Löjligt sugen på att köpa en men frågan är vilken färg..?Det tror jag inte...ganska övertygad om att vi skulle vara bildbombade om så var fallet.
4 and 2 my favorite.Sant! Löjligt sugen på att köpa en men frågan är vilken färg..?
Same as me4 and 2 my favorite.
Tycker faktiskt att nummer 2 vinner på Knock i det här fallet ..Sant! Löjligt sugen på att köpa en men frågan är vilken färg..?
Mycket trevligt att se. Grattis!En Sea Wolf från det glada 60-talet!
![]()
Två och tre mina favoriter. Tycker även jag att den är väldigt lyckad som modell...Någon i tråden som äger en Grandrally och som vill dela med sig av lite bilder och intryck?
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag tittade för mycket på priset bevisligen, nyservad, allt i original med länken, superskick, allt det kostar var för sig men helheten gör den slutligen prisvärd.Köpte den faktiskt här på KS! Har insett att den nästan är i oförskämt bra skick, den tidigare ägaren äger bara vintage som har hanterats med kärlek. Kan även tillägga att det är en ursprunglig JB Champion-länk som sitter på.
Lite mer info och två av modellerna:
a man with a taste, yessss that one is the best.Blev ju liten sugen måste jag erkänna...
![]()
Några fler bilder på strapcodes länkSmakråd? Jag blir mer nöjd med min Z för varje dag som går, men jag har ett frågetecken. Bandet den kom på var jag klart tveksam till när jag bara sett det på bild. Men man är väl karl nog att ändra sig. Jag gillar det högt och rent.
Men. Omväxling förnöjer, som vi alla vet. Så jag funderar på att köpa nåt att alternera med. Men vad? Spontant tänker jag mesh eller svart rallygummi. Men om man ska tänka utanför lilla låddan? Oh Zodiacska kunskapsbanken, vad kan hotta upp den här godbiten ytterligare?
![]()
Svårslaget, jag håller med! Testade den annars med en grovts mesh idag och det var inte dumt alls! Men med länk ja... den är onekligen tuffast i rökrutan med länk, det är bara konstatera.Några fler bilder på strapcodes länk
![]()
![]()
Men vilken tillgänglig länk ska jag satsa på i så fall? Har redan besökt min favorit L-G på Folkungagatan i Sthlm och han har en del...Svårslaget, jag håller med! Testade den annars med en grovts mesh idag och det var inte dumt alls! Men med länk ja... den är onekligen tuffast i rökrutan med länk, det är bara konstatera.![]()
Finns ett gäng att välja på, vilken är att föredra? Vilken skulle du köpa?Här har du länk till Strapcodes Endmill länkar...så att säga
https://www.strapcode.com/store/advanced_search_result.php?keywords=Endmill&x=0&y=0
The one to the right is gorgeousWhat about these two
![]()
That’s true, I agreeThe one to the right is gorgeous
So much better looking than the incredibly overrated daytona.
Endmill 20mm med raka ändbitar?Finns ett gäng att välja på, vilken är att föredra? Vilken skulle du köpa?
Well...Din klocka har ju 20mm mellan hornen som är raka så det hade jag kollat påFinns ett gäng att välja på, vilken är att föredra? Vilken skulle du köpa?