Ser fram mot det!Tackar, kanske blir att bomba lite i veckan om jag blir nöjd med bilderna, på lite alla möjliga Zodiacs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser fram mot det!Tackar, kanske blir att bomba lite i veckan om jag blir nöjd med bilderna, på lite alla möjliga Zodiacs
Självklart!Testar tropic innan den magiska länken monteras. Funkar detta med. Strap monster?
![]()
![]()
Yep!Yes yes, is that an original one ?
Den gillar jag. Kompisen säger hej och önskar alla Z en trevlig lördagkvällA random pic
![]()
Very classyDen gillar jag. Kompisen säger hej och önskar alla Z en trevlig lördagkväll
![]()
Riktigt trevlig! Diameter på en sån?Den gillar jag. Kompisen säger hej och önskar alla Z en trevlig lördagkväll
![]()
Som alla andra Sea Dragon i serien dvs 39mm,Riktigt trevlig! Diameter på en sån?
Sänkt priset för samtliga istället för rabatt. 10K för fyra Sea Dragon i mkt fint skick, racinglänkar och bund börjar kännas billigt....
Med ett kort meddelande kan man ha seadragons för en hel generationSänkt priset för samtliga istället för rabatt. 10K för fyra Sea Dragon i mkt fint skick, racinglänkar och bund börjar kännas billigt....
Kul med recension. Tack.Vågar nu mig på en minirecension av zo9266 efter en och en halv vecka på armen.
Plus
-Storleken är spot-on men 40mm, men det är vridringens mått. Själva boetten är någon millimeter mindre.
-Urtavlan med applicerade index är riktigt trevlig. Sedan gör även den beiga ringen i ytterkant att den upplevs smäckrare än måttet.
-Ingen glasbaksida utan ett fint bearbetat lock
-Härliga klick i vridringen som inger förtroende. Mineralglas över markeringarna är snyggt gjort
-Lätt konvext safirglas med AR på insidan enbart
-Överlag bra byggkvalitet
-Länken är MYCKET bekväm och smalnar av från 20 till 16mm vid spännet som är ett fjärilslås.
-Spännet med möjlighet att fjädra ut är magiskt. Andra kommer att ta efter.
-Plussar stabilt mellan 7-10 spd men det kan ju ändra sig i närtid. Ofttast lugnar dom ner sig efter några veckor.
-Passar bra på många olika band
-Lätt att läsa av tiden och mycket bekväm på handleden
Minus
-Ganska långa bandhorn. Inget problem med länken på då dom integreras, men med band så kan det se liiite fel ut
-Ganska oprecisa lägen mellan hacken när man drar ut kronan. Inget problem men finns bättre
-Lumen finns där men den är inget att skriva hem om
Sammanfattningsvis en riktigt trevlig bekantskap som levererat långt över förväntan. Juts nu en keeper men det har man ju sagt förr
![]()
Bra recension, det tackar man för. Kul att det är en keeper, just nu...Vågar nu mig på en minirecension av zo9266 efter en och en halv vecka på armen.
Plus
-Storleken är spot-on men 40mm, men det är vridringens mått. Själva boetten är någon millimeter mindre.
-Urtavlan med applicerade index är riktigt trevlig. Sedan gör även den beiga ringen i ytterkant att den upplevs smäckrare än måttet.
-Ingen glasbaksida utan ett fint bearbetat lock
-Härliga klick i vridringen som inger förtroende. Mineralglas över markeringarna är snyggt gjort
-Lätt konvext safirglas med AR på insidan enbart
-Överlag bra byggkvalitet
-Länken är MYCKET bekväm och smalnar av från 20 till 16mm vid spännet som är ett fjärilslås.
-Spännet med möjlighet att fjädra ut är magiskt. Andra kommer att ta efter.
-Plussar stabilt mellan 7-10 spd men det kan ju ändra sig i närtid. Ofttast lugnar dom ner sig efter några veckor.
-Passar bra på många olika band
-Lätt att läsa av tiden och mycket bekväm på handleden
Minus
-Ganska långa bandhorn. Inget problem med länken på då dom integreras, men med band så kan det se liiite fel ut
-Ganska oprecisa lägen mellan hacken när man drar ut kronan. Inget problem men finns bättre
-Lumen finns där men den är inget att skriva hem om
Sammanfattningsvis en riktigt trevlig bekantskap som levererat långt över förväntan. Juts nu en keeper men det har man ju sagt förr
![]()
Tack!Kul med recension. Tack.
Märker att några har lite problem med att den är så pass stor horn till horn.
Men för mig är det en hel del av charmen. Särskilt på band som framhäver H-form.
Men smaken å baken...
Men det är alltid kul att ta del av andras åsikter.
Å grattis igen till kanonklocka.
Min funkar nog som den skall men det är lite luddiga lägen. Mycket cool klocka. Den som kniper den som @Ahmed lagt ut hoppas jag blir lika imponeradBra recension, det tackar man för. Kul att det är en keeper, just nu...
Upplever samma med min vad gäller lägen på kronan och för närvarande har jag lite trubbel med utverket men trots det favoritklockan.
Galet fin!Bombar på! Because she’s worth it.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Not making it easy to me to sell it, amazing photosBombar på! Because she’s worth it.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
And actually taken with a compact Camera. Olympus TG-5Not making it easy to me to sell it, amazing photos
Tänkte fan det...min skräpiga ajfån tar inga såna bilder. Riktigt bra fotat med ett praktexemplar till dinkaAnd actually taken with a compact Camera. Olympus TG-5
Passa på folket! Min är en keeperOlympos nr2 stannar i tråden. Gött!![]()
Vågar man hoppas på samma för denna?
Söker nytt hem!![]()
Jag är väl ett år från ett klockinköp med min spartakt men annars hade jag huggit.Olympos nr2 stannar i tråden. Gött!![]()
Vågar man hoppas på samma för denna?
Söker nytt hem!![]()