• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 46 26.6%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 28.9%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.3%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.2%

• Totala väljare
    173
Have a nice day all
0E6CEE19-B0FA-4685-840A-3059FCF2E2AE.jpeg

Funderar på att lägga ut några Sea Dragons på Ebay UK istället då det tyvärr är lite svalt intresse här på KS. Tanken är att endast sälja inom EU. Någon som sålt på Ebay UK och har några bra råd på vad man bör tänka på?

Funderar på att lägga ut några Sea Dragons på Ebay UK istället då det tyvärr är lite svalt intresse här på KS. Tanken är att endast sälja inom EU. Någon som sålt på Ebay UK och har några bra råd på vad man bör tänka på?
Har inte sålt klockor där, men lite annat.
Tänk på att frakt inom EU funkar olika till olika länder. Spårbart till UK är betydligt billigare än spårbart till tex Bulgarien. Jag brukar köra med fri frakt och öka på priset något för att kompensera.

Hejsan alla Zodiak älskare!
Jag rota igenom en låda igår och hittade denna skönhet ZO2306. Tjejen har fått den för längesen och har blivit liggandes.
Länken är för liten, måste öppna uppden. Se bild. Är det någon som vet vart jag får tag i en ny länk alternativt om någon har några extra "delar" liggandes som jag kan få lägga vantarna på?

Mvh Emil

Bilagor

• 20181030_090815.jpg
    20181030_090815.jpg
    119.7 KB · Visningar: 1
  • 20181030_090753.jpg
    20181030_090753.jpg
    123.7 KB · Visningar: 0
Ok Zodiacers nu ska ni får en bra deal då jag gärna vill att mina Sea Dragons stannar på forumet. Jag ger 15% rabatt på samtliga mina Zodiacannonser:

https://klocksnack.se/threads/zodiac-sea-dragon-39mm-superman-fint-skick.101256/

https://klocksnack.se/threads/zodiac-sea-dragon-chrono-racinglänk-petrol-nu-2990kr.100996/

https://klocksnack.se/threads/zodia...inglänk-cert-reversed-panda-nu-2990kr.100851/

Edit 31/10: Petrolen är såld till en forummedlem och Zodiacägare. Jag tar bort rabatten på de övriga och sätter ett lägre pris i annonsen på de två som är kvar.

Senast ändrad:
Jag rota igenom en låda igår och hittade denna skönhet ZO2306. Tjejen har fått den för längesen och har blivit liggandes.
Länken är för liten, måste öppna uppden. Se bild. Är det någon som vet vart jag får tag i en ny länk alternativt om någon har några extra "delar" liggandes som jag kan få lägga vantarna på?

Mvh Emil
Grym klocka! Men länkbitar kan nog vara svåra att finna. Kör den på nato, mesh eller annan länk med raka ändlänkar.

Mvh Emil
Badamm! Sicket jävla flyt. Superduper ovanlig och perfekt size. Tyvärr knassvår att få tag i vilket också gäller reservdelar. Men de dolda luggarna gör den snyggt kompatibel med de flesta am länkar med raka ändbitar. Bara de inte är för tjocka. Så hitta något annat.

Välkommen till värmen. Och en gång får man skriva Zodiak...

Tillbaka
Topp