Är numera stolt ägare till en Sea dragon, tack @nicklas_718 för en smidig affär, och till er som går och tvekar huruvida ni ska köpa en Sea dragon eller ej säger jag bara köp!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hurra!Är numera stolt ägare till en Sea dragon, tack @nicklas_718 för en smidig affär, och till er som går och tvekar huruvida ni ska köpa en Sea dragon eller ej säger jag bara köp!!
Fasiken vad roligt @Franke! Bara att bomba på med fina bilder på dina Zodiacs och tack själv för en trevlig affärÄr numera stolt ägare till en Sea dragon, tack @nicklas_718 för en smidig affär, och till er som går och tvekar huruvida ni ska köpa en Sea dragon eller ej säger jag bara köp!!
Resultatet?Fotostund för lillen![]()
Inte klar ännu. Kommer nog hamna en del bilder i en ny post på recensiondelen i forumet under kommande veckorResultatet?
Snyggt!! Gratulerar!Är numera stolt ägare till en Sea dragon, tack @nicklas_718 för en smidig affär, och till er som går och tvekar huruvida ni ska köpa en Sea dragon eller ej säger jag bara köp!!
Ser att du kör samma princip av bygge som mina döttrar använder när dom bygger kojorFotostund för lillen![]()
Draken måste känna sig trygg när den ska framför den stora linsenSer att du kör samma princip av bygge som mina döttrar använder när dom bygger kojor
Zodiacbild för att...ja det är ju en Zodiac tråd det här trots allt...![]()
NaturligtvisDraken måste känna sig trygg när den ska framför den stora linsen![]()
Har jag aldrig sett förut men en sak är säker...grönt är skönt...det är sen gammaltÄnnu en bagatell har bitit mig... Någon som sett en sådan utanför nätet eller kanske har koll på om någon äger en sån här? Jag har själv inte hittat reffen till denna, men ni kanske har koll?
//Edit Kan det vara ZO2294? 96 är svart vit 95 är den rosa
![]()
Visst! Jag tappade mig helt när jag såg det här.. Jag som trodde att jag skulle satsa på något annat istället än en till bagatell men nu kanske jag måste flytta siktetHar jag aldrig sett förut men en sak är säker...grönt är skönt...det är sen gammalt![]()
Den vill jag ha, nu är vi två i jakten, ska prata med alla kontakter i utlandetÄnnu en bagatell har bitit mig... Någon som sett en sådan utanför nätet eller kanske har koll på om någon äger en sån här? Jag har själv inte hittat reffen till denna, men ni kanske har koll?
![]()
Är det säljarna som gömmer sig i mörka gränder med väskor av zoddar du har kontakt med, eller finns det zodiac ställen utanför ks som är öppet?Den vill jag ha, nu är vi två i jakten, ska prata med alla kontakter i utlandet
Lite löst folk i staterna och södra Europa. Om jag hittar en har du första tjing! Vill egentligen bara känna och klämmaÄr det säljarna som gömmer sig i mörka gränder med väskor av zoddar du har kontakt med, eller finns det zodiac ställen utanför ks som är öppet?Hoppas iallafall att någon av oss lyckas hitta en
![]()
Så ja folk i mörka gränderÄr det säljarna som gömmer sig i mörka gränder med väskor av zoddar du har kontakt med, eller finns det zodiac ställen utanför ks som är öppet?Hoppas iallafall att någon av oss lyckas hitta en
![]()
Låter bra! Känner att den svarta behöver en kamrat.Lite löst folk i staterna och södra Europa. Om jag hittar en har du första tjing! Vill egentligen bara känna och klämma
Men va fan...
UppdateringÄnnu en bagatell har bitit mig... Någon som sett en sådan utanför nätet eller kanske har koll på om någon äger en sån här? Jag har själv inte hittat reffen till denna, men ni kanske har koll?
![]()
Fick också referenserna nu! Han som svarade mig nu har inte sett dem till salu på länge och att det såg mörkt ut men han skulle också slänga ut lite krokar.Uppdatering
Grön har reffen ZO2293 och orange ZO2294
Kul! Även om svaret kanske visade sanningen som som man inte ville höraFick också referenserna nu! Han som svarade mig nu har inte sett dem till salu på länge och att det såg mörkt ut men han skulle också slänga ut lite krokar.
Patience is keyKul! Även om svaret kanske visade sanningen som som man inte ville höramen man får hoppas på det bästa!
Hahaha. Skall sälja min zo9266 men... I’ll be backJag ska dricka upp världens godaste Gin och sedan nita han som ögontafsar frugan.
Nu är det Z-helg. Go, go, go monkeys...![]()
En gång införlivad..Hahaha. Skall sälja min zo9266 men... I’ll be back![]()
En kronograf men jag räknar med att komplettera med en Zodiac. Verkar trögt på ks så blir bukten på eu om inget händer...En gång införlivad..
Får man fråga vad som är på ingång?![]()