Ahmed
Silver
I'm a bit sensitive towards gold watches, it make me look old, and after I reached 30 years old, I'm trying to look youngerThe one with the gold case and black dial (not sure what the ref is) would be absolute boss as a dresser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I'm a bit sensitive towards gold watches, it make me look old, and after I reached 30 years old, I'm trying to look youngerThe one with the gold case and black dial (not sure what the ref is) would be absolute boss as a dresser.
Haha, I see what you mean. Doesn´t bother me though. At least not in the situations where I would wear it.I'm a bit sensitive towards gold watches, it make me look old, and after I reached 30 years old, I'm trying to look younger![]()
hahah, lucky young manHaha, I see what you mean. Doesn´t bother me though. At least not in the situations where I would wear it.
Well, I have realizedI'm a bit sensitive towards gold watches, it make me look old, and after I reached 30 years old, I'm trying to look younger![]()
Hahaha, looks good, maybe I will change my mindWell, I have realized
![]()
Det där är en 9200. De ser jag på den konkava fasningen på rotorn.Allt har sin baksida...
![]()
Zodiac!Kär i denna mögliga rackaren
![]()
Hahaha trust me...just let it go. The sooner you come to terms with the fact that you're getting old the better.I'm a bit sensitive towards gold watches, it make me look old, and after I reached 30 years old, I'm trying to look younger![]()
Med all rätt.Kär i denna mögliga rackaren
![]()
HahahahaDet där är en 9200. De ser jag på den konkava fasningen på rotorn.
(Jag försöker vara rolig)
Trevlig helg- var är hustomten? Komsi, komsi...
Säg hans namn tre gånger...Hahahaha
No no noSäg hans namn tre gånger...
HahahahahHahaha trust me...just let it go. The sooner you come to terms with the fact that you're getting old the better.
Jag var tvungen att följa upp. 11 dagars frånvaro. Trevligt när han återvänder 2019 MED en Zodiac...No no no
Mmm...det är lite grand en av grundidéerna med den här tråden tänker jagJag var tvungen att följa upp. 11 dagars frånvaro. Helt ok med mig. Trevligt när han återvänder 2019 MED en Zodiac...
Eller...?
Kanske ställer vi för höga krav?Mmm...det är lite grand en av grundidéerna med den här tråden tänker jag
Den där känner jag igen. Kul att den får kärlekKär i denna mögliga rackaren
![]()
Tror att du missade något? ..
VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!Tror att du missade något? ..
VÄRLDENS .....
Gillart. Hur är det med diametern på den? Jag för mig att den är större än övriga...Den här ser ju alldeles jävla grym ut..
![]()
Den är 40x47, är osäker på vad den vanliga Re-issuen ligger på, men storleken känns ändå jäkligt rätt.Gillart. Hur är det med diametern på den? Jag för mig att den är större än övriga...
Vanliga tror jag är 38...Den är 40x47, är osäker på vad den vanliga Re-issuen ligger på, men storleken känns ändå jäkligt rätt.
Ah, ja.. då är det viss skillnad. 38a är ju ännu bättre!Vanliga tror jag är 38...
Hmm...är inte det där världens snyggaste klocka?