Ahmed
Silver
Yesss it’sWow...thats a real "Shut the f**k up" watch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yesss it’sWow...thats a real "Shut the f**k up" watch
Finns tyvärr ingen originallänk passande 9252... Du får försöka hitta någon schyst AM-länk som passarNågon som har en passande originallänk att sälja till min ZO9252?
![]()
Vet att Geckota har ändlänkar passande Rolex Sub till sina AM-länkar. Dessa bör passa din klocka ganska bra.Någon som har en passande originallänk att sälja till min ZO9252?
![]()
Aha det visste jag inte. Trodde det var samma infästning som den svarta modellen.Finns tyvärr ingen originallänk passande 9252... Du får försöka hitta någon schyst AM-länk som passar![]()
Det ska jag kolla upp. Annars får det bli ett bättre meshVet att Geckota har ändlänkar passande Rolex Sub till sina AM-länkar. Dessa bör passa din klocka ganska bra.
Den är toppen på SharkMesh så det tror jag blir kalas!Det ska jag kolla upp. Annars får det bli ett bättre mesh![]()
Sexsiffriga suben då eller?Vet att Geckota har ändlänkar passande Rolex Sub till sina AM-länkar. Dessa bör passa din klocka ganska bra.
Mesh är aldrig felDet ska jag kolla upp. Annars får det bli ett bättre mesh![]()
Vet faktiskt inte. Står säkert på deras hemsida vilken klocka dom är avsedda förSexsiffriga suben då eller?
Bäst chans är nog att vädja vackert till @Morotsmannen
Öppna! Visa!
VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!Öppna! Visa!
Så snygg!VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!![]()
VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!![]()
Grattis! Och visst är den bra.Så snygg!
Wow, härligt. Grattis till den.VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!![]()
Ja det är onekligen mycket för pengarna. Extremt lyckad design, fullsmetad med historiska blinkningar. En fantastiskt ovanlig modell. Härligt massiv feel. Och spaltmeter av hyllningar på nätet (här, av mig).Grattis! Och visst är den bra.
Nästan benägen att hålla med...grattisVÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!![]()
Tycker båda är fina. När jag hade min 9252a så körde jag den mycket på svart nato med blanka detaljer, funkar också bra! Är ju en mångsidig klocka som passar på mycketNu på mesh, men är lite osäker på vad som funkar bäst. Mesh eller canvas?
![]()
![]()
Mesh!Nu på mesh, men är lite osäker på vad som funkar bäst. Mesh eller canvas?
![]()
![]()
to be honest, there is a big gap between the strap and the watch case. Without the oem bracelet I think the best for it is a NATO strap, that covers the gap well and looks very nice.Nu på mesh, men är lite osäker på vad som funkar bäst. Mesh eller canvas?
![]()
![]()
Det bästa med Compression är att den flyger på det mesta. För mig är Ett fett skinnZulu en av favoriterna. Dina alternativ är grymma båda två. Men jag fattar var du befinner dig. Har nog bytt band 2000 gånger och varje gång blir det bra. En fantastisk kameleont.Nu på mesh, men är lite osäker på vad som funkar bäst. Mesh eller canvas?
![]()
![]()
Helt sant!Det bästa med Compression är att den flyger på det mesta. För mig är Ett fett skinnZulu en av favoriterna. Dina alternativ är grymma båda två. Men jag fattar var du befinner dig. Har nog bytt band 2000 gånger och varje gång blir det bra. En fantastisk kameleont.
Tycker på Instagrams-teaser att det påminner om en skin! Kan bli hur fett som helst.Ny topperedition på lördag! Sjukt taggad, undrar hur den blir