Nästa bild såg ju ut att ha gul vridning! En geting kanskeTycker på Instagrams-teaser att det påminner om en skin! Kan bli hur fett som helst.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nästa bild såg ju ut att ha gul vridning! En geting kanskeTycker på Instagrams-teaser att det påminner om en skin! Kan bli hur fett som helst.
![]()
Personligen gillar jag mesh men en skönhet klär i alltNu på mesh, men är lite osäker på vad som funkar bäst. Mesh eller canvas?
![]()
![]()
Å det mesta misskläder en Breitling. As the saying goes...Personligen gillar jag mesh men en skönhet klär i allt
Gratulerar. Onwards and upwards.Gmt ska få vandra vidare nu postas till köparen, ska försöka se till att han hänger här inne!
Det har varit en rolig resa med klockan och jakten jag hade på länken med intensivt letande och runtringande till alla möjliga. Hoppas nya ägaren blir lika nöjd som jag har varit med den!![]()
![]()
![]()
Jefligt santÅ det mesta misskläder en Breitling. As the saying goes...
Jag tycker faktiskt canvas, men den var snygg i mesh också!Nu på mesh, men är lite osäker på vad som funkar bäst. Mesh eller canvas?
![]()
![]()
Fantastisk vintage zodiac, och de andra såklartTrevlig mix av nytt och gammalt, melonen och TTn sticker ut!
![]()
Du hann före! Gillade den skarpt.Mycket på gång nu![]()
Är på hugget idag hur går studierna?Du hann före! Gillade den skarpt.
Första inlämningen fixad med bravur! Så det känns skönt, men det är tufft också när man kombinerar med jobbet. Men det rullar på..Är på hugget idag hur går studierna?
Snyggt!Första inlämningen fixad med bravur! Så det känns skönt, men det är tufft också när man kombinerar med jobbet. Men det rullar på..![]()
Grattis! ...och kämpaFörsta inlämningen fixad med bravur! Så det känns skönt, men det är tufft också när man kombinerar med jobbet. Men det rullar på..![]()
B helt klart
Tack så mycket!Grattis! ...och kämpa
Jämför gärna lite med 7005:an...Mycket på gång nu![]()
WonderfulMiam miam morning. Have a nice day all
![]()
with a suit this is very very classy.Wonderful
One of the best looking Zodiacs...especially the blue oneMiam miam morning. Have a nice day all
![]()
believe me, you can't choose between the three: green best on steel looks good. Both blue and metal grey on leather perfect.One of the best looking Zodiacs...especially the blue one
the good quality ones, yesss (Italian rubber).Luktar alla bagatell gummin vanilj?
Nice!the good quality ones, yesss (Italian rubber).
The one with the gold case and black dial (not sure what the ref is) would be absolute boss as a dresser.believe me, you can't choose between the three: green best on steel looks good. Both blue and metal grey on leather perfect.
at the end if you ask me to rank or choose one of them, I will have hard time to do.