Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En dags skidåkning avklarad
you can use a Sniper but you need to pay for it, is not for free, it's recommended to use normal bid unfortunatelyMissade en GMT i guld inatt... hur brukar ni göra med Ebay-auktioner mitt i natten? Kör ni någon sniper-app eller dylikt?
Jag brukar ställa alarmet, och budar mitt i natten.Missade en GMT i guld inatt... hur brukar ni göra med Ebay-auktioner mitt i natten? Kör ni någon sniper-app eller dylikt?
Den här kanske är lättare?Varning dock, 72B verken kan vara svåra att hitta delar till, speciellt fjäderhus/trumma då de är designad för "longlife" och går ej att öppna och smörja utan att skada trumman.
Säkerligen, har dock ingen specifik koll på det verket. Dock är ju tavlan i så tråkigt skick, kanske inte värt att repa den, kanske bättre att använde verket som donator till någon annan.Den här kanske är lättare?
https://www.tradera.com/item/385941882
Allright, sneglat lite på zodiac.. speciellt efter dokumentären av den mytomspunne zodiac haha.. men har inte kommit till den punkten att jag vågar skruva i en mekanisk men tänkte att nån annan kanske har glädje av domSäkerligen, har dock ingen specifik koll på det verket. Dock är ju tavlan i så tråkigt skick, kanske inte värt att repa den, kanske bättre att använde verket som donator till någon annan.
Jag gör en fuling och länkar till min tråd. Den kommer behöva uppdateras nu när vi har datum på två modeller också@OddD Här har du!
Fanns det inte för övrigt en tråd där ZO listades med deras ref.?
Riktigt nöjd med pepsi Gmt på jubilee. (Satt tidigare på en Oyster) Blir nog daglig klocka ett tag nu
Inget jag kan svara på, men lägg gärna en bild. Blir nyfikenZNYGGT
Vet nån om det är nån mer skillnad än indexen på Hans becks klocka ovan och min som är likadan fast med trekantiga index...?
Olika årsmodeller bara, eller?
Tror att det ska vara andra visare också, den med trianglar som index har väl inte mercedes?ZNYGGT
Vet nån om det är nån mer skillnad än indexen på Hans becks klocka ovan och min som är likadan fast med trekantiga index...?
Olika årsmodeller bara, eller?
Inget jag kan svara på, men lägg gärna en bild. Blir nyfiken
Var finns det snö ser härligt utEn dags skidåkning avklarad
Var finns det snö ser härligt ut
Jaha där har man åkt för länge sedan fina backar.Björnrike, Vemdalen
Ikväll fick den här godingen följa med till jobbet